Prosto do celu. Zegarki sportowe Suunto wspierane przez platformę komoot.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Dzięki współpracy Suunto wraz z platformą komoot odkrywanie nowych miejsc może być jeszcze prostsze. Nowoczesne narzędzia nawigacyjne, dokładne mapy oraz GPS pomogą dotrzeć do wyznaczonego celu i pozwolą przeżyć niezapomniane przygody.
Dzięki komoot nie ominiesz żadnego zakrętu, nie zboczysz z trasy i zawsze dotrzesz do celu. Teraz komoot i Suunto działają wspólnie. Zobacz, co zyskują użytkownicy dzięki tej kooperacji.
Co to jest komoot?
Komoot to największa w Europie platforma outdoorowa, dzięki której w łatwy sposób można zaplanować m.in. wycieczki piesze, rowerowe, czy treningi w terenie. To także niezawodna i profesjonalna nawigacja, która skutecznie prowadzi do wyznaczonego celu.
Społeczność aplikacji komoot liczącą już ponad 16 milionów użytkowników na całym świecie tworzą pasjonaci przygód i aktywności fizycznej. Aplikacja oferuje dokładne mapy, a także narzędzia do planowania tras, które łatwo zsynchronizować do kompatybilnych urządzeń i zegarków - w tym zegarków Suunto.
Aplikacja komoot w zegarkach Suunto
Teraz platforma komoot i marka Suunto działają razem. Użytkownicy zegarków sportowych i smartwatchy Suunto mogą korzystać z wygodnej aplikacji komoot. Wystarczy, że dołączą do platformy, wybiorą swój region i połączą komoot z zegarkiem. Konto można założyć przez stronę internetową https://www.komoot.com/Suunto, a także dzięki aplikacji na urządzenia mobilne dostępnej na Androida i iOS. Od tego momentu wszystkie zaplanowane trasy oraz inne dane będą automatycznie synchronizowały się z darmową aplikacją i zegarkiem Suunto.
Dzięki współpracy z komoot użytkownicy zegarków Suunto mogą korzystać z nowych, pomocnych narzędzi. Wśród nich znajduje się nowoczesna nawigacja zakręt po zakręcie (turn-by-turn), która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu zegarka pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w prawo”. Nie ważne czy odbywasz trening biegowy, czy jedziesz na rowerze, czy idziesz w góry. Dzięki tej opcji już nie musisz martwić się, że zboczysz z trasy i możesz skupić się na efektywnym treningu lub spokojnie podziwiać wszystko dokoła.
Planuj i odkrywaj
Jest jeszcze wiele szlaków do odkrycia, szczytów i celów do zdobycia. Źródłem inspiracji mogą być mapy dostępne w aplikacji komoot, dzięki którym zaplanujesz ekscytujące wyprawy. Narzędzia te pozwalają na dokładne określenie czasu trwania wędrówki, czy pokonywanych wysokości. Przygotowanie do kolejnych wypraw i treningów może być prostsze, a trasy precyzyjniej dopasowane do potrzeb i umiejętności. Połączenie nowoczesnych funkcji dostępnych w zegarkach Suunto wraz z narzędziami od komoot pozwolą czerpać jeszcze więcej przyjemności z odbywanych wypraw i treningów.
Te i inne funkcje opisane w artykule znajdziesz w nowych modelach Suunto 7 Titanum oraz Suunto 9 Titanum.
Tak więc do dzieła - Adventure starts here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o.o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.