Przejdź metamorfozę i wygraj 2000 zł!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Porady wizażystki, wymarzona fryzura, modne stylizacje i pobyt w SPA. Do tego jeszcze nagroda główna, czyli karta podarunkowa o wartości 2000 zł. To wszystko można wygrać w konkursie na metamorfozę w Magnolia Park z okazji Dnia Pięknych Kobiet. Wystarczy tylko wysłać swoje zgłoszenie!
Magnolia Park przygotowała z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet wyjątkowy prezent dla wszystkich mieszkanek Dolnego Śląska. Mają one okazję, aby wziąć udział w konkursie na metamorfozę, w którym nie tylko odmienią swój styl, ale także mogą wygrać nagrody, w tym kartę podarunkową o wartości 2000 zł.
- Metamorfoza z Magnolia Park to nasz tegoroczny pomysł na celebrację Dnia Kobiet we Wrocławiu. Chcemy, aby dzięki naszemu konkursowi, każda z finalistek poczuła się piękna. Pomogą nam w tym oczywiście styliści i wizażyści, który dobiorą odpowiednie fryzury, makijaże oraz doradzą w wyborze stylizacji do metamorfozy. Zapraszamy wszystkie panie – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR Magnolia Park.
Do udziału w metamorfozach można się zgłaszać w dniach 18-25 lutego na adres mailowy casting@vip.com.pl. Wystarczy, że kandydatki prześlą swoje zdjęcie i napiszą, dlaczego to właśnie one powinny wygrać konkurs. Do finału jury wybierze 5 pań, które przejdą metamorfozę ze stylistką i wizażystką podczas Dnia Pięknych Kobiet, a także zaprezentują widowni dwie stylizacje – dzienną i koktajlową. Zwyciężczynię wyłoni publiczność. Finalistka, która otrzyma najwięcej głosów, zdobędzie nagrodę główną, czyli kartę podarunkową na zakupy do Magnolia Park o wartości 2000 zł, a cztery pozostałe finalistki - o wartości 500 zł każda. Do wygrania są także weekendowe pobyty w czterogwiazdkowym hotelu SPA w Świeradowie Zdroju, do tego zestawy kosmetyków, biżuteria, a nawet ekspres do kawy.
Finał metamorfoz w odbędzie się 7 marca podczas Dnia Pięknych Kobiet. W tym dniu wszystkie panie będą mogły wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami od najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku, a także uczestniczyć w bezpłatnych warsztatach urodowych i braffiterskich prowadzonych przez ekspertów.
Zgłoszenia do metamorfoz w Magnolia Park przyjmowane są w dniach 18-25 lutego pod adresem: casting@vip.com.pl.
Więcej informacji: https://www.magnoliapark.pl/wydarzenia/dzien-pieknych-kobiet
Finał odbędzie się 7 marca podczas Dnia Pięknych Kobiet w Magnolia Park.
https://www.magnoliapark.pl/

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.