Przejdź metamorfozę i wygraj 2000 zł!
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Porady wizażystki, wymarzona fryzura, modne stylizacje i pobyt w SPA. Do tego jeszcze nagroda główna, czyli karta podarunkowa o wartości 2000 zł. To wszystko można wygrać w konkursie na metamorfozę w Magnolia Park z okazji Dnia Pięknych Kobiet. Wystarczy tylko wysłać swoje zgłoszenie!
Magnolia Park przygotowała z okazji nadchodzącego Dnia Kobiet wyjątkowy prezent dla wszystkich mieszkanek Dolnego Śląska. Mają one okazję, aby wziąć udział w konkursie na metamorfozę, w którym nie tylko odmienią swój styl, ale także mogą wygrać nagrody, w tym kartę podarunkową o wartości 2000 zł.
- Metamorfoza z Magnolia Park to nasz tegoroczny pomysł na celebrację Dnia Kobiet we Wrocławiu. Chcemy, aby dzięki naszemu konkursowi, każda z finalistek poczuła się piękna. Pomogą nam w tym oczywiście styliści i wizażyści, który dobiorą odpowiednie fryzury, makijaże oraz doradzą w wyborze stylizacji do metamorfozy. Zapraszamy wszystkie panie – mówi Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR Magnolia Park.
Do udziału w metamorfozach można się zgłaszać w dniach 18-25 lutego na adres mailowy casting@vip.com.pl. Wystarczy, że kandydatki prześlą swoje zdjęcie i napiszą, dlaczego to właśnie one powinny wygrać konkurs. Do finału jury wybierze 5 pań, które przejdą metamorfozę ze stylistką i wizażystką podczas Dnia Pięknych Kobiet, a także zaprezentują widowni dwie stylizacje – dzienną i koktajlową. Zwyciężczynię wyłoni publiczność. Finalistka, która otrzyma najwięcej głosów, zdobędzie nagrodę główną, czyli kartę podarunkową na zakupy do Magnolia Park o wartości 2000 zł, a cztery pozostałe finalistki - o wartości 500 zł każda. Do wygrania są także weekendowe pobyty w czterogwiazdkowym hotelu SPA w Świeradowie Zdroju, do tego zestawy kosmetyków, biżuteria, a nawet ekspres do kawy.
Finał metamorfoz w odbędzie się 7 marca podczas Dnia Pięknych Kobiet. W tym dniu wszystkie panie będą mogły wziąć udział w atrakcyjnych konkursach z nagrodami od najemców największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku, a także uczestniczyć w bezpłatnych warsztatach urodowych i braffiterskich prowadzonych przez ekspertów.
Zgłoszenia do metamorfoz w Magnolia Park przyjmowane są w dniach 18-25 lutego pod adresem: casting@vip.com.pl.
Więcej informacji: https://www.magnoliapark.pl/wydarzenia/dzien-pieknych-kobiet
Finał odbędzie się 7 marca podczas Dnia Pięknych Kobiet w Magnolia Park.
https://www.magnoliapark.pl/

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.