Komunikaty PR

PRZYSZŁOŚĆ ROZKWITA JUŻ DZIŚ

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które zostało zainspirowane naturą i powrotem znaku Smoka, chińskiego zodiakalnego patrona 2024 roku, symbolizującego nową, lepszą przyszłość. Ta limitowana edycja, przygotowana z okazji Chińskiego Nowego Roku 2024 będzie nieocenionym prezentem zarówno dla przyjaciół, rodziny, jak i partnerów biznesowych.

10 lutego 2024 roku przypada Chiński Nowy Rok. Z tej okazji, podobnie jak w latach ubiegłych, marka Glenfiddich postanowiła stworzyć limitowaną edycję i po rocznej przerwie wprowadzić ją na polski rynek. Ostatnim dostępnym wydaniem w Polsce było to z 2022 roku, autorstwa Rlona Wanga, kontynuujące graficzną opowieść o przyszłości, zapoczątkowaną dwa lata wcześniej.

W tym roku marka nawiązała współpracę z międzynarodowej klasy artystą Raku Inoue, dla którego głównym źródłem inspiracji przy projektowaniu tego wyjątkowego opakowania było piękno otaczającej go natury.

Urodzony w Japonii, a mieszkający na co dzień w Kanadzie, Raku podczas swojej podróży artystycznej mistrzowsko opanował sztukę rysunku, rękodzieła i fotografii. Zrozumienie kompozycji obrazu przyczyniło się do rozwinięcia się jego zamiłowania do pracy z organicznymi materiałami – kwiatami, liśćmi i różnorodnymi gatunkami roślin. 

Raku użył swojego charakterystycznego, artystycznego stylu, aby ożywić limitowaną edycję Glenfiddich z okazji Chińskiego Nowego Roku, łącząc ikonicznego dla marki Jelenia ze wspaniałym Smokiem za pomocą swojej mistrzowskiej wizji. Artysta wykorzystał w swoim dziele naturalne elementy: ziemię, drewno i motywy floralne uosabiające wzrost i rozkwit nowego życia. W ramach hołdu dla mistycznej postaci chińskiego Smoka, symbol marki Glenfiddich - Jeleń został stworzony z liści i kwiatów w rozkwicie, które oznaczają nadchodzącą świetlaną przyszłość.

“Chiński Nowy Rok symbolizuje rozwój i odnowę, czego najlepszym przykładem jest natura. Moim celem było zabranie Was w podróż na łono przyrody, poprzez wykorzystanie niektórych z jej najwspanialszych elementów. Fu Lu, czyli symboliczny Jeleń marki Glenfiddich, jest stworzony z naturalnych elementów i rzeźbiony płatek po płatku, detal po detalu, doskonale wpasowując się w ten szczególny moment.” mówi Raku Inoue.

Nagradzana whisky Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO spędziła ponad dwie dekady dojrzewając w beczkach z białego amerykańskiego dębu, a następnie finiszowała przez około 9 miesięcy w beczkach po karaibskim rumie. Butelka, umieszczona w oryginalnym opakowaniu, stanowi doskonały prezent dla miłośników whisky oraz tych, którzy chcieliby obdarować swoich bliskich luksusowym trunkiem.

Marka Glenfiddich, będąca prekursorem w kategorii single malt whisky i najczęściej nagradzanym autorem szkockiej single malt, nieustannie podnosi poprzeczkę, by stworzyć jak najautentyczniejszą i najwyższej jakości whisky. W skład tegorocznej limitowanej edycji wchodzi wielokrotnie nagradzana „Double Gold” Gran Reserva Rum Cask 21YO. Ta wyjątkowa whisky została poddana procesowi finiszowania w beczkach po karaibskim rumie, co zaowocowało rozwinięciem się pikantnego ciepła oraz rozkosznymi nutami wanilii i toffi.

Edycja limitowana dostępna jest od początku lutego wyłącznie w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży. Rekomendowana cena detaliczna Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO wynosi 1149,99 PLN.

Noty tastingowe

Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO – Nuty smakowe:

KOLOR: Ciemno złoty

ZAPACH: Intensywny, słodko-waniliowy. Kwiatowy z wyczuwalnymi nutami bananów, fig, rozkosznego tofii, skóry i dębu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.