Komunikaty PR

Pumpkin Spice Latte – jesienny napój bogów

2021-11-24  |  17:00
Biuro prasowe

Dynia to królowa jesieni, a Pumpkin Spice Latte to oryginalna, aromatyczna kawa, która podbiła serca miłośników kofeiny. Sprawdź, jak przygotować najpopularniejszy jesienny napój. Wykorzystaj końcówkę sezonu na dynię i przygotuj go samodzielnie w domu, a przekonasz się, że będzie smakował nawet lepiej niż w kawiarni.

Ten jesienny napój bogów, zadebiutował 18 lat temu w znanej amerykańskiej sieci kawiarni. Klienci od razu pokochali jego smak i już na stałe wpisał się w jesienne, kulinarne trendy na całym świcie. Masz ochotę spędzić chłodny wieczór na kanapie pod kocem z książką w ręku lub oglądając ulubiony serial? W takiej scenerii nie może zabraknąć tej pysznej, aromatycznej kawy. Nuta korzennych przypraw na pewno Cię rozgrzeje, a ubita śmietanka doda szczyptę słodkości w te ponure, listopadowe dni. Zobacz, jak umilić sobie jesienny czas. To proste!

Pumpkin Spice Latte

Składniki:

  • podwójne espresso
  • 150 mleka Łaciate 3,2%
  • 50 g miąższu dyni
  • 1 łyżeczka przyprawy korzennej
  • 2 łyżeczki syropu klonowego
  • 30 ml śmietanki Łaciatej 30 %
  • szczypta cynamonu

Przygotowanie: Dynię pieczemy w piekarniku przez 40 minut. Studzimy i przekładamy do kielicha blendera i blendujemy na gładki mus z syropem klonowym. Do wysokiej szklanki przekładamy mus. W garnku podgrzewamy mleko z przyprawami. Do szklanki z musem wlewamy espresso. Dolewamy spienione ciepłe mleko. Schłodzoną śmietankę ubijamy na sztywno z dodatkiem cukru. Wykładamy na mleko i posypujemy cynamonem.

Więcej ciekawych przepisów na jesienne rozgrzewające napoje z dynią w roli głównej znajdziecie na www.najlepszewkuchni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość! Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po
Żywienie Zioła mają … smak!
2024-11-04 | 10:35

Zioła mają … smak!

Wyjątkowe, ziołowo-owocowe kompozycje znajdziemy w linii herbatek Herbapolu. Teraz pojawiły się w niej dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.