PZPN zaprasza na Wielki Mecz influencerek
Kampania „Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku” to inicjatywa Polskiego Związku Piłki Nożnej, promująca kobiecą piłkę nożną. Tym razem PZPN nawiązał współpracę z dwiema twórczyniami internetowymi, których działalność śledzą miliony fanów. Julia Żugaj oraz Lena Pachuc, znana w sieci jako Hejka Tu Lenka, mają okazję przenieść swoją pasję i energię z mediów społecznościowych na stadion, pokazując młodym dziewczynom, że piłka nożna kobiet to nie tylko domena profesjonalnych sportowczyń, ale także przestrzeń do realizacji marzeń, rozwijania talentów i wspólnej zabawy.
Influencerki już niebawem spotkają się na murawie i wcielą się w rolę kapitanek drużyn piłkarskich. Pokierują zespołami dziewczynek w wieku od 8 do 14 lat, które zwyciężyły w dedykowanym konkursie ,,Drużyna Dziewczyn – Wielki Mecz Julii Żugaj vs. Hejka Tu Lenka”. Młode piłkarki będą miały okazję spotkać się z idolkami, by u ich boku spróbować swoich sił w sportowej rozgrywce na murawie jednego z największych stadionów w Polsce. Mecz dziewcząt z udziałem popularnych twórczyń odbędzie się już 29 października o godzinie 11:00 na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, który obecnie jest domem piłkarskiej reprezentacji Polski kobiet.
Sportowe widowisko z udziałem influencerek to nie jedyne ważne spotkanie dla kobiecej piłki nożnej tego dnia. We wtorek o godzinie 18:00 na stadionie Polsat Plus Arena w Gdańsku odbędzie się mecz barażowy o awans do Mistrzostw Europy Kobiet 2025, w którym reprezentacja Polski zmierzy się z drużyną Rumunii. Bilety na mecz Polska-Rumunia można zakupić na stronie bilety.laczynaspilka.pl.
– Wierzymy, że nadchodzący Wielki Mecz będzie wyjątkowym wydarzeniem dla najmłodszych. Udział tak popularnych twórczyń internetowych jak Julia Żugaj i Hejka Tu Lenka udowadnia, że osoby będące idolami młodego pokolenia chętnie pokazują, iż piłka kobieca to przestrzeń otwarta dla każdego – bez względu na wiek czy dotychczasowe doświadczenie sportowe. Wielki Mecz influencerek to także zapowiedź kolejnego ważnego wydarzenia – meczu barażowego reprezentacji Polski o awans do Mistrzostw Europy Kobiet 2025. Reprezentantki naszego kraju zmierzą się z drużyną Rumunii. Serdecznie zapraszamy na stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku na oba wydarzenia – mówi Zbigniew Bartnik, przewodniczący Komisji ds. Piłkarstwa Kobiecego PZPN, członek Zarządu PZPN.
Każdy, kto zakupi bilet na mecz Polska-Rumunia, zyska możliwość odebrania bezpłatnej wejściówki na Wielki Mecz influencerek. Kibice będą mogli pobrać ją na stronie stadionu Polsat Plus Arena Gdańsk. Liczba miejsc na to wydarzenie jest jednak ograniczona.
Kampania ,,Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku”
Wielki Mecz to kolejny element kampanii Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Dziewczyny. Drużyna nie tylko na boisku”, która ma na celu zmienić stereotypowe postrzeganie roli dziewcząt w sporcie, a szczególnie w piłce nożnej. W ramach kampanii działa strona druzynadziewczyn.pl, na której można znaleźć m.in. poradniki dla rodziców, mapę klubów i drużyn dla dziewczyn oraz listę osób odpowiedzialnych za piłkę nożną kobiet w danym województwie. W ramach kampanii powstał również spot, a w 2024 roku odbyły się festiwale piłkarskie dla dziewczyn w każdym województwie.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.