Receptury Babuszki Agafii, czyli ziołowe kosmetyki prosto z Syberii
Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Syberyjska tajga kryje w sobie niesamowite skarby natury! Wyróżnia się nieskazitelnym powietrzem, krystalicznie czystą wodą i malowniczymi łąkami, pełnymi dzikich roślin. To właśnie na terenach bezkresnej tajgi wychowała się zielarka, Agafia Jermakowa, która o tamtejszych roślinach wie wszystko. Jej bezcenna wiedza i doświadczenie, w połączeniu z nauką i technologią, zaowocowała stworzeniem unikatowej marki Receptury Babuszki Agafii, oferującej ziołowe kosmetyki do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy. Produkty marki bazują na cennych i unikalnych roślinach pochodzących z tych wciąż nieodkrytych terenów.
Kosmetyki Babuszki Agafii są przygotowywane na bazie ziół, roślinnych olejów i ekstraktów, w oparciu o receptury mające dobroczynny wpływ na skórę i włosy, co potwierdza wykorzystywanie ich przez kolejne pokolenia. Cenne zioła rodem z Syberii charakteryzuje moc leczniczych właściwości, a kosmetyki tworzone z ich wykorzystaniem są skuteczne, a przede wszystkim produkowane zgodnie z naturą. Poznaj ich naturalną moc!
W nowej, naturalnej, wegańskiej i certyfikowanej linii znajdziemy aż 17 produktów, które pozwolą kompleksowo zadbać o piękny i zdrowy wygląd włosów i ciała. Ich formuły opierają się na odżywczych, dobroczynnie działających na skórę i włosy kompozycjach składników aktywnych prosto z syberyjskiej tajgi. W ich składach znajdują się dobroczynne ekstrakty z ziół i owoców, syberyjskie oleje, wzbogacone kompleksem witamin. Linia posiada certyfikat BDIH Cosmos Natural, Vegan Society, a w każdym z produktów znajduje się aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Wszystkie opakowania produktów z tej linii nadają się do recyclingu, a wegańskie receptury pozbawione są sztucznych barwników i substancji zapachowych.
W serii do pielęgnacji włosów znajdują się trzy naturalne szampony, trzy odżywki oraz dwie maski. Każdy kosmetyk wyróżnia unikalna formuła oparta na kompozycji syberyjskich ziół o różnych właściwościach, pozwalających odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby włosów i dobranie własnego rytuału pielęgnacyjnego. W certyfikowanej linii Babuszki Agafii znajdują się produkty adresowane do zniszczonych, wypadających i pozbawionych objętości włosów.
Produkty Babuszki Agafii pozwalają zatroszczyć się także o dobrą kondycję wymagającej skóry dłoni i stóp. W naturalnej linii wegańskich kosmetyków do ciała znajdują się trzy kremy do rąk o właściwościach, odżywczych, a także odmładzających. Do codziennej pielęgnacji stóp Babuszka Agafia oferuje dwa nowe kremy – o działaniu zmiękczającym, a także przeciwdziałający zmęczeniu. Kompleksowość naturalnej linii do pielęgnacji ciała dopełniają trzy ziołowe żele pod prysznic i mydło do rąk o właściwościach antybakteryjnych.
Produkty marki Receptury Babuszki Agafii są dostępne w drogeriach Natura – stacjonarnie i online oraz drogeriach internetowych: NatiNati oraz Siberica.com.pl.
Receptury Babuszki Agafii to marka, która słynie z ziołowych, skutecznych kosmetyków. Roślinne receptury przekazywane z pokolenia na pokolenie są tworzone na podstawie przepisów syberyjskiej zielarki Agafii Jermakowej, której wiedza na temat odpowiedniego dobierania naturalnych ziół jest wyjątkowo popularna. Stąd też kosmetyki są skuteczne, a przede wszystkim produkowane zgodnie z naturą. Kosmetyki Babuszki Agafii to przede wszystkim ekstrakty z roślin uprawianych w dziewiczych obszarach syberyjskiej tajgi - miejscu zamieszkania Babuszki Agafii. Nic nie zastąpi tradycyjnych, ziołowych kompozycji, dlatego są one podstawą w kosmetykach marki. Szata graficzna nawiązuje do kultury ziołolecznictwa i motywów florystycznych. W ziołowym portfolio marki znajdziemy także kosmetyki naturalne, wegańskie i odpowiednie dla osób posiadających skórę wrażliwą. Pielęgnacja Babuszki Agafii to prawdziwa inspiracja, która otwiera kolejne pokolenia na wiedzę jak czerpać z natury w życiu codziennym.
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.