Receptury Babuszki Agafii, czyli ziołowe kosmetyki prosto z Syberii

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Syberyjska tajga kryje w sobie niesamowite skarby natury! Wyróżnia się nieskazitelnym powietrzem, krystalicznie czystą wodą i malowniczymi łąkami, pełnymi dzikich roślin. To właśnie na terenach bezkresnej tajgi wychowała się zielarka, Agafia Jermakowa, która o tamtejszych roślinach wie wszystko. Jej bezcenna wiedza i doświadczenie, w połączeniu z nauką i technologią, zaowocowała stworzeniem unikatowej marki Receptury Babuszki Agafii, oferującej ziołowe kosmetyki do pielęgnacji włosów, ciała i twarzy. Produkty marki bazują na cennych i unikalnych roślinach pochodzących z tych wciąż nieodkrytych terenów.
Kosmetyki Babuszki Agafii są przygotowywane na bazie ziół, roślinnych olejów i ekstraktów, w oparciu o receptury mające dobroczynny wpływ na skórę i włosy, co potwierdza wykorzystywanie ich przez kolejne pokolenia. Cenne zioła rodem z Syberii charakteryzuje moc leczniczych właściwości, a kosmetyki tworzone z ich wykorzystaniem są skuteczne, a przede wszystkim produkowane zgodnie z naturą. Poznaj ich naturalną moc!
W nowej, naturalnej, wegańskiej i certyfikowanej linii znajdziemy aż 17 produktów, które pozwolą kompleksowo zadbać o piękny i zdrowy wygląd włosów i ciała. Ich formuły opierają się na odżywczych, dobroczynnie działających na skórę i włosy kompozycjach składników aktywnych prosto z syberyjskiej tajgi. W ich składach znajdują się dobroczynne ekstrakty z ziół i owoców, syberyjskie oleje, wzbogacone kompleksem witamin. Linia posiada certyfikat BDIH Cosmos Natural, Vegan Society, a w każdym z produktów znajduje się aż 98% składników pochodzenia naturalnego. Wszystkie opakowania produktów z tej linii nadają się do recyclingu, a wegańskie receptury pozbawione są sztucznych barwników i substancji zapachowych.
W serii do pielęgnacji włosów znajdują się trzy naturalne szampony, trzy odżywki oraz dwie maski. Każdy kosmetyk wyróżnia unikalna formuła oparta na kompozycji syberyjskich ziół o różnych właściwościach, pozwalających odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby włosów i dobranie własnego rytuału pielęgnacyjnego. W certyfikowanej linii Babuszki Agafii znajdują się produkty adresowane do zniszczonych, wypadających i pozbawionych objętości włosów.
Produkty Babuszki Agafii pozwalają zatroszczyć się także o dobrą kondycję wymagającej skóry dłoni i stóp. W naturalnej linii wegańskich kosmetyków do ciała znajdują się trzy kremy do rąk o właściwościach, odżywczych, a także odmładzających. Do codziennej pielęgnacji stóp Babuszka Agafia oferuje dwa nowe kremy – o działaniu zmiękczającym, a także przeciwdziałający zmęczeniu. Kompleksowość naturalnej linii do pielęgnacji ciała dopełniają trzy ziołowe żele pod prysznic i mydło do rąk o właściwościach antybakteryjnych.
Produkty marki Receptury Babuszki Agafii są dostępne w drogeriach Natura – stacjonarnie i online oraz drogeriach internetowych: NatiNati oraz Siberica.com.pl.
Receptury Babuszki Agafii to marka, która słynie z ziołowych, skutecznych kosmetyków. Roślinne receptury przekazywane z pokolenia na pokolenie są tworzone na podstawie przepisów syberyjskiej zielarki Agafii Jermakowej, której wiedza na temat odpowiedniego dobierania naturalnych ziół jest wyjątkowo popularna. Stąd też kosmetyki są skuteczne, a przede wszystkim produkowane zgodnie z naturą. Kosmetyki Babuszki Agafii to przede wszystkim ekstrakty z roślin uprawianych w dziewiczych obszarach syberyjskiej tajgi - miejscu zamieszkania Babuszki Agafii. Nic nie zastąpi tradycyjnych, ziołowych kompozycji, dlatego są one podstawą w kosmetykach marki. Szata graficzna nawiązuje do kultury ziołolecznictwa i motywów florystycznych. W ziołowym portfolio marki znajdziemy także kosmetyki naturalne, wegańskie i odpowiednie dla osób posiadających skórę wrażliwą. Pielęgnacja Babuszki Agafii to prawdziwa inspiracja, która otwiera kolejne pokolenia na wiedzę jak czerpać z natury w życiu codziennym.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.