Komunikaty PR

Ręcznie formowana kolekcja szkła Inel od Krosno Glass

2020-12-11  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Poetycka inspiracja

Wyjątkowe naczynia marki Krosno powstają dzięki połączeniu nowoczesnej wiedzy i gry z tradycją oraz wrażliwej obserwacji otaczającego świata. Doskonale odzwierciedla to kolekcja 

Inel. Źródłem inspiracji dla jej powstania był moment załamania światła na krystalicznie bezbarwnym szkle, który tworzy iluzję wgłębienia w kieliszku. Postanowiono odtworzyć to złudzenie optyczne w rzeczywistości – w ten sposób naczynia zyskały wyjątkowe wgłębienie. Ta niezwykła ozdoba łączy wszystkie elementy kolekcji, na którą składają się kieliszki do wina w trzech rozmiarach (580 ml, 650 ml i 700 ml), kieliszki do szampana (250 ml) oraz karafka o pojemności 1800 ml. Tego typu designerskie akcesoria z pewnością sprawdzą się doskonale zarówno w roli prezentów, jak i jako ozdoba świątecznego stołu.

 

Doskonała technologia

Krosno to firma z tradycją. Powstała w 1923 roku i bardzo szybko zaskarbiła sobie miano synonimu najwyższej jakości.  Dbałość o najwyższe standardy produkcji zapewniła jej pozycję jednego z liderów w branży. Ich rzemieślniczo tworzone produkty muszą sprostać niezwykle wysokim standardom. Dlatego właśnie kieliszki i karafka z serii Inel są formowane ręcznie z doskonale przejrzystego szkła Crystalline. Swoje subtelne piękno połączone z doskonałą jakością zawdzięczają między innymi recepturze szkła, które produkowane jest z najlepszej jakości surowców. Dzięki temu jest ono bezbarwne, błyszczące i nieskazitelnie przejrzyste. Warto pamiętać, że wysokiej próby szkło zyskuje nie tylko na walorach estetycznych, lecz także zapewnia wyższy komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Szkło Crystalline nie zawiera bowiem ołowiu ani innych szkodliwych dla zdrowia metali ciężkich – naprawdę warto postawić na takie wyroby. 

 

Praca rzemieślnika

Sekret idealnego szkła tkwi przede wszystkim w zdolnościach rzemieślnika. Awangardowa kolekcja Inel to dzieło prawdziwych mistrzów w hutniczym fachu. Naczynia formowane z masy szklanej przy pomocy specjalistycznych narzędzi są tworzone z artyzmem i niezwykłą dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Dzięki temu każdy kieliszek i dekanter sprawia wrażenie dzieła sztuki – wyjątkowego i perfekcyjnie dopracowanego. 

 

Noworoczny toast

Nadchodzące Boże Narodzenie oraz Nowy Rok będziemy w tym roku świętować inaczej niż zwykle. Zabraknie może hucznych zabaw, nie znaczy to jednak, że temu magicznemu okresowi nie będzie towarzyszyła aura piękna i elegancji. Warto podarować swoim bliskim prezenty z klasą i szczyptą blichtru, które jednocześnie znajdą praktyczne zastosowanie. Jedyne w swoim rodzaju rzemieślnicze kieliszki Inel nie tylko ucieszą oko, lecz także okażą się przydatne w tym noworocznym okresie. Swoim unikatowym, a zarazem ponadczasowym wzornictwem uświetnią sylwestrowe toasty, a dzięki wyjątkowej trwałości posłużą przez wiele lat. 

 

Więcej informacji na temat kolekcji Inel i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.