Ręcznie formowana kolekcja szkła Inel od Krosno Glass
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Poetycka inspiracja
Wyjątkowe naczynia marki Krosno powstają dzięki połączeniu nowoczesnej wiedzy i gry z tradycją oraz wrażliwej obserwacji otaczającego świata. Doskonale odzwierciedla to kolekcja
Inel. Źródłem inspiracji dla jej powstania był moment załamania światła na krystalicznie bezbarwnym szkle, który tworzy iluzję wgłębienia w kieliszku. Postanowiono odtworzyć to złudzenie optyczne w rzeczywistości – w ten sposób naczynia zyskały wyjątkowe wgłębienie. Ta niezwykła ozdoba łączy wszystkie elementy kolekcji, na którą składają się kieliszki do wina w trzech rozmiarach (580 ml, 650 ml i 700 ml), kieliszki do szampana (250 ml) oraz karafka o pojemności 1800 ml. Tego typu designerskie akcesoria z pewnością sprawdzą się doskonale zarówno w roli prezentów, jak i jako ozdoba świątecznego stołu.
Doskonała technologia
Krosno to firma z tradycją. Powstała w 1923 roku i bardzo szybko zaskarbiła sobie miano synonimu najwyższej jakości. Dbałość o najwyższe standardy produkcji zapewniła jej pozycję jednego z liderów w branży. Ich rzemieślniczo tworzone produkty muszą sprostać niezwykle wysokim standardom. Dlatego właśnie kieliszki i karafka z serii Inel są formowane ręcznie z doskonale przejrzystego szkła Crystalline. Swoje subtelne piękno połączone z doskonałą jakością zawdzięczają między innymi recepturze szkła, które produkowane jest z najlepszej jakości surowców. Dzięki temu jest ono bezbarwne, błyszczące i nieskazitelnie przejrzyste. Warto pamiętać, że wysokiej próby szkło zyskuje nie tylko na walorach estetycznych, lecz także zapewnia wyższy komfort i bezpieczeństwo użytkowania. Szkło Crystalline nie zawiera bowiem ołowiu ani innych szkodliwych dla zdrowia metali ciężkich – naprawdę warto postawić na takie wyroby.
Praca rzemieślnika
Sekret idealnego szkła tkwi przede wszystkim w zdolnościach rzemieślnika. Awangardowa kolekcja Inel to dzieło prawdziwych mistrzów w hutniczym fachu. Naczynia formowane z masy szklanej przy pomocy specjalistycznych narzędzi są tworzone z artyzmem i niezwykłą dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Dzięki temu każdy kieliszek i dekanter sprawia wrażenie dzieła sztuki – wyjątkowego i perfekcyjnie dopracowanego.
Noworoczny toast
Nadchodzące Boże Narodzenie oraz Nowy Rok będziemy w tym roku świętować inaczej niż zwykle. Zabraknie może hucznych zabaw, nie znaczy to jednak, że temu magicznemu okresowi nie będzie towarzyszyła aura piękna i elegancji. Warto podarować swoim bliskim prezenty z klasą i szczyptą blichtru, które jednocześnie znajdą praktyczne zastosowanie. Jedyne w swoim rodzaju rzemieślnicze kieliszki Inel nie tylko ucieszą oko, lecz także okażą się przydatne w tym noworocznym okresie. Swoim unikatowym, a zarazem ponadczasowym wzornictwem uświetnią sylwestrowe toasty, a dzięki wyjątkowej trwałości posłużą przez wiele lat.
Więcej informacji na temat kolekcji Inel i innych produktów z portfolio marki Krosno Glass znaleźć można na stronie www.krosno.com.pl .

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.