Relacja z aukcji AHS Fundraiser i DESA Unicum 2024!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
AHS Akademeia Fundraiser 2024 już za nami. To szczególne wydarzenie charytatywne mające na celu wsparcie dwóch zdolnych stypendystek w ich dalszej edukacji, co roku przyciąga nie tylko rodziny z AHS, ale też szerszą społeczność, tegoroczna aukcja po raz drugi odbyła się pod patronatem i z udziałem Desa Unicum.
W kilkugodzinnym wydarzeniu miała udział cała społeczność szkolna. Najpierw uczniowie zaprezentowali pokaz mody – wszystkie stroje były zaprojektowane właśnie przez uczniów, którzy wcielili się także w role modeli i modelek. W przygotowaniu całego show pomagał gościnnie dr Janusz Noniewicz z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Po pokazie mody studenci zorganizowali wyprzedaż ubrań vintage. Wieczór wypełniły następnie występy muzyczne, które dostarczyły niezapomnianych wrażeń. Na scenie pojawiły się najróżniejsze utwory, od muzyki klasycznej Chopina, przez znane szlagiery rockowe i pop, wykonane przez zespoły muzyczne złożone z uczniów, nauczycieli, a także z gościnnym występem rodzica, aż po niesamowite arie operowe. Każdy występ wniósł coś nowego do wieczoru, pokazując, jak bardzo społeczność szkolna celebruje sztukę i muzykę. Wieczór zakończono aukcją sztuki na żywo, podczas której prezentowano różnorodne dzieła autorstwa uczniów i absolwentów szkoły oraz obrazy z prywatnych kolekcji ze społeczności szkolnej. Aukcję uświetniła swoją obecnością aukcjonerka z domu aukcyjnego DESA Unicum.
- Po całym tygodniu kampanii, połączonej również z cichą aukcją na platformie online w wydarzeniu zebrano ponad 110,000 zł, a Fundacja Akademeia High School dołożyła kolejne 100,000 zł, aby wesprzeć nasz wspólny cel. Wpłaty od darczyńców w dalszym ciągu wpływają do końca miesiąca przez zrzutka.pl i liczymy, że wspólnie uda nam się umożliwić tym dwóm wybitnie uzdolnionym stypendystkom realizować się na wymarzonych światowych uniwersytetach – mówi Katarzyna Baran, Dyrektor ds. Rozwoju AHS. Jako społeczność dostrzegamy ogromną wartość, jaką wnoszą stypendyści do życia szkoły, angażując się w jej życie społeczne, artystyczne i muzyczne i jak tylko to możliwe, chcemy by dalej rozwijali swój potencjał poza murami naszego liceum.
Coroczna akcja charytatywna Akademeia High School ma na celu wsparcie uzdolnionych uczniów w ich dalszej edukacji na najlepszych światowych uczelniach. Program stypendialny jest integralną częścią Akademeia High School. Co roku około 10% społeczności szkolnej to stypendyści, którzy osiągają wybitne wyniki akademickie i artystyczne, ale sytuacja finansowa nie pozwalałaby im na naukę w tym prywatnym liceum. W tym roku zbiórka jest dedykowana dwóm maturzystkom stypendystkom, Jagodzie i Sofii. Obie zostały wybrane spośród wielu wewnętrznych kandydatów na podstawie ich aplikacji, osiągnięć akademickich i zaangażowania w życie szkoły.
Akademeia High School to prywatne liceum w Warszawie zorganizowane na wzór uniwersytetu, oferujące brytyjski program iGCSEs i A Levels. Akademeia High School została założona we wrześniu 2016 roku w celu stworzenia unikalnego środowiska edukacyjnego, w którym uczniowie mogą rozwijać się jako osoby kreatywne, niezależne i myślące krytycznie. Edukacja odbywa się w języku angielskim, a dołączyć do liceum można po 8 klasie szkoły podstawowej lub po 2 latach innego liceum. Programy nauczania są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb uczniów, ich mocnych stron oraz zainteresowań. Ważne jest nauczanie poprzez dialog w małych, maksymalnie 12 osobowych, klasach oraz zachęcanie uczniów do wykraczania poza program nauczania, uczestniczenie w programach wolontariackich, stażach i międzynarodowych konferencjach i olimpiadach.
Liceum przygotowuje uczniów do ciągle zmieniającego się świata i w tym celu wspiera ich na ścieżce edukacyjnej prowadzącej do najlepszych uniwersytetów na całym świecie. Absolwenci AHS studiują na uczelniach takich jak amerykańskie Ivy League (Brown, Columbia, Princeton) i brytyjskich uczelniach z prestiżowej Russel Group (Oxford, Cambridge, UCL). Lista ofert z ostatnich 5 lat: https://www.akademeia.edu.pl/academic-excellence/university-destinations.
Akademeia High School oferuje także pełne stypendia dla najzdolniejszych uczniów z całego kraju ale także z zagranicy (stypendium artystyczne, naukowe i muzyczne), gdyż misją liceum jest wspieranie wybitnych uczniów w ich dążeniu do zdobywania edukacji na światowym poziomie.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.