Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na pięć kolejek przed końcem sezonu, w decydującym meczu deklasując Werder Brema. Na miejscu nie mogło zabraknąć dziennikarzy oraz kamer Viaplay Polska. Zobaczcie, jak ten dzień wyglądał od środka – zarówno zza kulis, jak i z perspektywy murawy. Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest już dostępny tylko w Viaplay!
Pełna nazwa świeżo upieczonych mistrzów Niemiec to Bayer 04 Leverkusen. Łatwo więc obliczyć, że na pierwszy w historii klubu tytuł, kibice Aptekarzy musieli poczekać aż 120 lat. Wszystko zmieniło się 14 kwietnia 2024 roku, gdy drużyna z Leverkusen w znakomitym stylu rozbiła Werder Brema (5:0), co dało impuls do wielkiego świętowania. Napięcie w Leverkusen dawało się zresztą wyczuć już na tygodnie przed decydującym meczem, bowiem podopieczni Xabiego Alonso deklasowali kolejnych rywali, pewnie zmierzając w kierunku końcowego triumfu. To właśnie postać hiszpańskiego trenera, który w zaledwie dwa lata zmienił solidny niemiecki klub w europejskiego potentata, wymieniana jest przez wszystkich jako kluczowa dla znakomitych rezultatów osiąganych przez jego podopiecznych. Bayer może zakończyć ten sezon w potrójnej koronie. Już 25 maja zagra z drugoligowym Kaiserslautern w finale Pucharu Niemiec i bez wątpienia będzie faworytem tego spotkania. Wcześniej Aptekarze rywalizować będą z AS Roma o awans do wielkiego finału Ligi Europy.
Wszyscy w Leverkusen podkreślają jednak zgodnie, że celem nadrzędnym było pierwsze w historii klubu mistrzostwo Niemiec. Jak wyglądał decydujący krok w kierunku tytułu zobaczyć można w reportażu Viaplay Sport Polska „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza”. Kamery Viaplay uchwyciły wiele wyjątkowych momentów, zarówno zakulisowych, jak i bezpośrednio z perspektywy murawy. W materiale nie mogło zabraknąć wypowiedzi głównych bohaterów tego wieczoru oraz polskich zawodników, Andrzeja Buncola i Tomasza Bobela, którzy w przeszłości występowali w Leverkusen i do dzisiaj są związani z Czarno-Czerwonymi.
Autorem reportażu „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest Tomasz Urban. Za montaż odpowiada Piotr Jaszewski, autorem zdjęć jest Krzysztof Hautz. Wsparcia redakcyjnego udzielili Adam Drygalski, Justyna Kostyra i Krystian Kij. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała przy wykorzystaniu materiałów DFL Bundesliga. „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza’ jest już dostępny w Viaplay!

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.