Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na pięć kolejek przed końcem sezonu, w decydującym meczu deklasując Werder Brema. Na miejscu nie mogło zabraknąć dziennikarzy oraz kamer Viaplay Polska. Zobaczcie, jak ten dzień wyglądał od środka – zarówno zza kulis, jak i z perspektywy murawy. Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest już dostępny tylko w Viaplay!
Pełna nazwa świeżo upieczonych mistrzów Niemiec to Bayer 04 Leverkusen. Łatwo więc obliczyć, że na pierwszy w historii klubu tytuł, kibice Aptekarzy musieli poczekać aż 120 lat. Wszystko zmieniło się 14 kwietnia 2024 roku, gdy drużyna z Leverkusen w znakomitym stylu rozbiła Werder Brema (5:0), co dało impuls do wielkiego świętowania. Napięcie w Leverkusen dawało się zresztą wyczuć już na tygodnie przed decydującym meczem, bowiem podopieczni Xabiego Alonso deklasowali kolejnych rywali, pewnie zmierzając w kierunku końcowego triumfu. To właśnie postać hiszpańskiego trenera, który w zaledwie dwa lata zmienił solidny niemiecki klub w europejskiego potentata, wymieniana jest przez wszystkich jako kluczowa dla znakomitych rezultatów osiąganych przez jego podopiecznych. Bayer może zakończyć ten sezon w potrójnej koronie. Już 25 maja zagra z drugoligowym Kaiserslautern w finale Pucharu Niemiec i bez wątpienia będzie faworytem tego spotkania. Wcześniej Aptekarze rywalizować będą z AS Roma o awans do wielkiego finału Ligi Europy.
Wszyscy w Leverkusen podkreślają jednak zgodnie, że celem nadrzędnym było pierwsze w historii klubu mistrzostwo Niemiec. Jak wyglądał decydujący krok w kierunku tytułu zobaczyć można w reportażu Viaplay Sport Polska „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza”. Kamery Viaplay uchwyciły wiele wyjątkowych momentów, zarówno zakulisowych, jak i bezpośrednio z perspektywy murawy. W materiale nie mogło zabraknąć wypowiedzi głównych bohaterów tego wieczoru oraz polskich zawodników, Andrzeja Buncola i Tomasza Bobela, którzy w przeszłości występowali w Leverkusen i do dzisiaj są związani z Czarno-Czerwonymi.
Autorem reportażu „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” jest Tomasz Urban. Za montaż odpowiada Piotr Jaszewski, autorem zdjęć jest Krzysztof Hautz. Wsparcia redakcyjnego udzielili Adam Drygalski, Justyna Kostyra i Krystian Kij. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała przy wykorzystaniu materiałów DFL Bundesliga. „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza’ jest już dostępny w Viaplay!
![Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1940957664,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
![Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki](/files/_uploaded/glownekonf_1022839277,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.