Komunikaty PR

Robico Active – produkty dla aktywnych z natury

2024-06-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Kawiecka
Soul&Mind

ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/

Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest kampanią marketingową w kanałach digitalowych. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.

Naturalne składniki i nietuzinkowy smak

Stworzony z naturalnych składników produkt WPC 80 charakteryzuje się wysoką zawartością białka, które stanowi budulec mięśni. W składzie znajdziemy 91% białek serwatkowych z mleka oraz 5% maślanki (również z mleka), oraz naturalne aromaty i substancje słodzące. Suplement diety WPC 80 stanowi codzienne wsparcie diety oraz pomaga kontrolować apetyt. Dostępny jest w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym, oraz  bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru także dwie pojemności - 700 g.i poręczną saszetkę „TO GO” - 30 g. Można więc przygotować z niego zarówno pożywne śniadanie w domu, jak i smaczny potreningowy posiłek na siłowni czy w klubie sportowym.

- Firma Robico jest obecna na rynku już od ponad trzydziestu lat. Mamy grono oddanych konsumentów, którzy cenią wysoką jakość oraz smak naszych produktów. Jednak nie spoczywamy na laurach, obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów, śledzimy trendy i na bazie tego rozbudowujemy naszą ofertę. Konsumenci są bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład i naturalność produktów, oraz przywiązują coraz większą wagę do ilości białka w diecie. Dlatego stworzyliśmy markę Robico Active i suplement diety WPC 80, aby dostarczyć im naturalne białko o wyjątkowej jakości. Produkt ten skierowany jest do osób aktywnych, ale nie tylko do profesjonalnych sportowców. Do swojej diety może włączyć go każdy, dla kogo ważne jest prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Mamy nadzieję, że konsumenci polubią nowy produkt Robico Active. Dodam jeszcze, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami, które z pewnością niejednego zaskoczą  – mówi Andrzej Szczepański, prezes ZUH „Robico”.

Ambasador marki

Robico Active podjęła współpracę ambasadorską z siatkarzem Arturem Szalpukiem. Ten doświadczony zawodnik, grający na pozycji przyjmującego jest reprezentantem Polski i zdobywcą mistrzostwa świata w 2018 r.. Na koncie ma liczne sukcesy reprezentacyjne, ale także nagrody indywidualne, jak np. Najlepszy atakujący Pucharu Polski i MVP Memoriału

 

Huberta Jerzego Wagnera w 2018 r. oraz MVP turnieju PreZero Grand Prix PL w 2023 r. W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą, zaplanowano także konkursy afiliacyjne oraz aktywacje konsumencie.

Ponadto wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią marketingową w kanałach digital. Zaplanowano działania reklamowe w serwisach należących do Meta (Instagram i Facebook), a także reklamy w Google oraz na TikToku.

Firma od kilku lat wspiera sponsoringowo Polską Ligę Siatkówki - efektem tego będzie także obecność reklamowa na meczach oraz w mediach. Kampania PR obejmie m.in.: działania z mediami i influencerami.

Za działania reklamowe i digital odpowiada agencja Soul & Mind.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Soul&Mind
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.