Robico Active – produkty dla aktywnych z natury
Soul&Mind
ul. Grudzieniec 102b
60-621 POZNAŃ
ewa.kawiecka|soulandmind.pl| |ewa.kawiecka|soulandmind.pl
+ 48 664979170
https://www.soulandmind.pl/
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest kampanią marketingową w kanałach digitalowych. Ambasadorem marki został siatkarz Artur Szalpuk.
Naturalne składniki i nietuzinkowy smak
Stworzony z naturalnych składników produkt WPC 80 charakteryzuje się wysoką zawartością białka, które stanowi budulec mięśni. W składzie znajdziemy 91% białek serwatkowych z mleka oraz 5% maślanki (również z mleka), oraz naturalne aromaty i substancje słodzące. Suplement diety WPC 80 stanowi codzienne wsparcie diety oraz pomaga kontrolować apetyt. Dostępny jest w trzech owocowych smakach: waniliowo-truskawkowym, brzoskwiniowo-marakujowym, oraz bananowo-kokosowym. Konsumenci mają do wyboru także dwie pojemności - 700 g.i poręczną saszetkę „TO GO” - 30 g. Można więc przygotować z niego zarówno pożywne śniadanie w domu, jak i smaczny potreningowy posiłek na siłowni czy w klubie sportowym.
- Firma Robico jest obecna na rynku już od ponad trzydziestu lat. Mamy grono oddanych konsumentów, którzy cenią wysoką jakość oraz smak naszych produktów. Jednak nie spoczywamy na laurach, obserwujemy zmieniające się potrzeby klientów, śledzimy trendy i na bazie tego rozbudowujemy naszą ofertę. Konsumenci są bardziej świadomi, zwracają uwagę na skład i naturalność produktów, oraz przywiązują coraz większą wagę do ilości białka w diecie. Dlatego stworzyliśmy markę Robico Active i suplement diety WPC 80, aby dostarczyć im naturalne białko o wyjątkowej jakości. Produkt ten skierowany jest do osób aktywnych, ale nie tylko do profesjonalnych sportowców. Do swojej diety może włączyć go każdy, dla kogo ważne jest prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Mamy nadzieję, że konsumenci polubią nowy produkt Robico Active. Dodam jeszcze, że nie jest to nasze ostatnie słowo w tym temacie. Pracujemy nad kolejnymi propozycjami, które z pewnością niejednego zaskoczą – mówi Andrzej Szczepański, prezes ZUH „Robico”.
Ambasador marki
Robico Active podjęła współpracę ambasadorską z siatkarzem Arturem Szalpukiem. Ten doświadczony zawodnik, grający na pozycji przyjmującego jest reprezentantem Polski i zdobywcą mistrzostwa świata w 2018 r.. Na koncie ma liczne sukcesy reprezentacyjne, ale także nagrody indywidualne, jak np. Najlepszy atakujący Pucharu Polski i MVP Memoriału
Huberta Jerzego Wagnera w 2018 r. oraz MVP turnieju PreZero Grand Prix PL w 2023 r. W ramach współpracy z siatkarzem powstaną m.in. materiały edukacyjne dotyczące łączenia aktywności fizycznej z odpowiednią dietą, zaplanowano także konkursy afiliacyjne oraz aktywacje konsumencie.
Ponadto wprowadzenie marki na rynek wsparte będzie kampanią marketingową w kanałach digital. Zaplanowano działania reklamowe w serwisach należących do Meta (Instagram i Facebook), a także reklamy w Google oraz na TikToku.
Firma od kilku lat wspiera sponsoringowo Polską Ligę Siatkówki - efektem tego będzie także obecność reklamowa na meczach oraz w mediach. Kampania PR obejmie m.in.: działania z mediami i influencerami.
Za działania reklamowe i digital odpowiada agencja Soul & Mind.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.