Komunikaty PR

Rosnący trend diet premium oraz rozwój rozwiązań eko w cateringu dietetycznym

2022-01-03  |  11:40
Biuro prasowe

MójCatering wprowadza Dietę Premium.

Oszczędność czasu idąca w parze z jakością, smakiem i wygodą.

 

Intensywne życie, w którym chcemy pracować zawodowo, rozwijać swoje pasje i spędzać czas
z bliskimi, jest sztuką trudnego wyboru. Każdego dnia podejmujemy decyzję o tym, co jest dla nas priorytetem. Cenimy swój czas, wygodę i chętnie korzystamy z dobrodziejstw jakie daje dieta pudełkowa. Chcemy jeść nie tylko zdrowo i regularnie, ale także wykwintnie i pięknie – dlatego MójCatering, jeden z pionierów na rynku cateringu dietetycznego, wprowadza Dietę Premium.

 

Trendy jakości, zdrowia oraz zaawansowania w korzystaniu z cyfrowych rozwiązań

Coraz częściej podczas naszych zakupów kierujemy się jakością. Jak wykazują badania* trend ten jest niezmienny od kilku lat. Cena wymieniana jest w drugiej kolejności. Blisko 90 proc. Polaków chce płacić więcej za kupowane towary, ale tylko pod warunkiem, że są one dobrej jakości. Kolejne czynniki, które są istotne dla świadomych konsumentów to walory ekologiczne, pochodzenie produktu, opakowania oraz znaki jakości.* Coraz chętniej czytamy etykiety, analizujemy składy produktów oraz sprawdzamy opinie innych Klientów.* W  nowej pandemicznej rzeczywistości wyłania się nowy rodzaj konsumenta, który stawia na jakość, bezpieczeństwo i zdrowie oraz jest zaawansowany w korzystaniu z technologii cyfrowych. Dlatego Polacy nie tylko pokochali dietę pudełkową, ale coraz uważniej wybierają jej dostawcę - swojego partnera żywieniowego.

 

O krok dalej. Diety Premium

- MójCatering bazuje na wieloletnim doświadczeniu naszej marki Sportfood, oferującej dania gotowe oraz świeżo wyciskane soki, dostępne w największych sieciach handlowych na terenie całego kraju takich jak Carrefour, Biedronka czy stacje BP. Nasi odbiorcy oczekują od nas najwyższych standardów, w tym dokładnego zbilansowania makro i mikroelementów. 8 lat działalności na rynku gastronomicznym zaowocowało odpowiednio wykwalifikowaną kadrą, doświadczeniem i możliwością dostrzeżenia niszy rynkowej, jaką jest idealnie zbilansowany catering dietetyczny o nietuzinkowym smaku. Tak powstał MójCatering, a teraz, decydując się na dietę premium, idziemy o krok dalej. – mówi Milka Bachanek, współzałożycielka marki MójCatering.

MójCatering to smaczny catering dietetyczny, połączenie zbilansowanych posiłków z restauracyjnym smakiem i najwyższej jakości składnikami. To propozycja dla osób, które szukają nie tylko diety, ale również nieoczywistych doznań smakowych. Zanim cokolwiek trafi do oferty marki, zostaje skrupulatnie przetestowane przez cały zespół. MójCatering stale podnosi kwalifikacje, poznaje nowe trendy kulinarne oraz dietetyczne. Słucha sugestii i opinii swoich klientów, dba o ich komfort i wygodę, co pozwala na poszerzanie oferty o kolejne diety.

Świadome oczekiwania Klientów od catering premium. Zdrowie. Jakość i Smak. Rosnąca rola ekologii

- To właśnie nasi Klienci, których potrzeb uważnie słuchamy, z którymi odbywaliśmy liczne rozmowy, zainspirowali nas do wprowadzenia diety jeszcze bardziej premium, czyli jeszcze  więcej superfoods, ekologicznych opakowań oraz rozwijania programu odbioru zużytych pudełek, co jest unikalne na rynku. Dieta premium składa się z  5 zbilansowanych posiłków z shotem witaminowym na odporność. To najwyższa jakość mięs, warzywa od lokalnych dostawców czy jajka od kur zielononóżek. Przenieśliśmy smak i wygląd potraw z najlepszych restauracji, ale gotowanych z sercem, jak w domu, prosto do ekologicznego pudełka, które codziennie trafi pod drzwi naszych Klientów – wyjaśnia Milka Bachanek, współzałożycielka marki MójCatering.

Dieta Premium, podobnie jak wszystkie diety marki MójCatering, dostępna jest w pięciu wariantach kalorycznych (1500, 1800, 2000, 2200, 2500), bazujących na tradycyjnym rozkładzie makroskładników. Klienci MójCatering mogą liczyć na szereg udogodnień. Sami wybierają liczbę posiłków, kaloryczność oraz dni, w których ma być realizowana dostawa, widząc od razu, jaki będzie koszt zamówienia. Dla ich komfortu wprowadzony został panel zarządzania zamówieniem 24/7, który pozwala na elastyczną zmianę diety, adresu i godziny dostawy. Klienci mają również możliwość wymiany posiłków oraz dostępną opcję subskrypcji, dzięki której nie muszą pamiętać o przedłużaniu zamówienia. Do dyspozycji Klientów pozostaje dietetyk, który bezpłatnie pomoże w podjęciu odpowiedniej decyzji dotyczącej kaloryczności posiłków.

Dieta MójCatering jest dostarczana do Klientów w 18 000 miejscowości na terenie całego kraju przez 6 dni w tygodniu w ciągu 48 godzin. Ciąg chłodniczy produktów zapewniają nowoczesne chłodnie oraz wyspecjalizowana firma logistyczna, dzięki czemu Klient może być pewien, że pod drzwiami znajdzie zawsze świeże posiłki.  Klienci, zgodnie ze swoim życzeniem mogą liczyć na odbiór zużytych opakowań, na razie na terenie Warszawy, wkrótce w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.