Komunikaty PR

Roxie Węgiel ambasadorką gwiezdnych kosmetyków Stars from The Stars

2022-04-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Roksana Roxie Węgiel, utalentowana Gwiazda młodej polskiej sceny muzycznej, zwyciężczyni The Voice Kids Poland oraz międzynarodowego konkursu Junior Eurovision, zachwyca w 2 sezonie kampanii promującej nowości produktowe kosmicznej marki Stars from the Stars. Kampania obejmuje cykl działań we współpracy z marką w social mediach (TikTok, Instagram) oraz dedykowaną sesję zdjęciową.

Nowe kategorie produktów są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski już od kwietnia 2022 r. Na fanów piosenkarki będą czekać na półkach naturalnie skuteczne kosmetyki do pielęgnację twarzy, wyczekiwane nowości do włosów oraz produkty do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego.

Kampania z Roxie rusza już od 13.04.2022r. i potrwa do końca maja.

Marka Stars from The Stars to hit polskiego Internetu, z impetem wkroczyła na rynek kosmetyczny jesienią 2021 jako „młodsza siostra” marki OnlyBio, szturmem zdobyła TikTok, Instagram oraz serca młodych klientów osiągając ponad 194 mln wyświetleń na TikToku i docierając contentem do 2 mln kont Instagrama.

Produkty marki są dostępne wyłącznie w sklepie na https://starsfromthestars.pl/ oraz w Drogeriach Rossmann.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.