Komunikaty PR

Rozgrzej się z mikrotea – nowym produktem marki Waterdrop

2020-11-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.02 MB )

 

Producent mikrodrinków waterdrop® przedstawia nowy produkt – kostki mikrotea, w których zamknięte zostały rozgrzewające kompozycje owocowe. Mikrotea występuje w trzech unikatowych wariantach smakowych: orzeźwiającym FRUIT FUSION, eleganckim WHITE BLOSSOM oraz egzotycznym ORIENTAL SPICE. Mikrotea nie wymaga zaparzania – do przygotowania napoju wystarczy gorąca woda. Nowe kostki dostępne są w sklepie internetowym producenta.

DROP IT HOT

Mikrotea od Waterdrop to smak starannie wyselekcjonowanych ekstraktów z owoców zamknięty w małej kostce. Trzy warianty smakowe mikrotea zostały stworzone tak, by zaspokoić każde podniebienie. Orzeźwiający smak FRUIT FUSION to połączenie aromatu hibiskusa, jagód i dzikiej róży. Dla amatorów ekstrawagancji stworzony został WHITE BLOSSOM, w którym dominuje smak białej herbaty, borówki i kwiatu lipy. Egzotyczne doznania zapewnia ORIENTAL SPICE – rozgrzewająca mieszanka imbiru, kurkumy i chili.

Dzięki specjalnej, naturalnej recepturze kostki mikrotea mają delikatny, słodki posmak, więc nie wymagają dodatkowego cukru ani słodzików. Do przygotowania aromatycznego, gorącego napoju wystarczą 2 minuty oraz 400-600 ml wody w temperaturze ok. 60 stopni. Kostki mikrotea nie wymagają zaparzania, dzięki czemu napój od razu gotowy jest do spożycia. W trosce o środowisko kostki nie posiadają zbędnego opakowania.

Kostki z jesiennej kolekcji Waterdrop można kupić także w zestawie z butelką termiczną, dostępną w kilku wzorach, która utrzyma wysoką temperaturę napoju nawet przez 12 godzin. W ofercie marki dostępne są także akcesoria, takie jak designerskie kubki, szklanki, etui do przechowywania kostek i wiele innych dodatków.

O Waterdrop

Waterdrop to producent innowacyjnych mikrodrinków oraz mikrotea – skoncentrowanych kostek pełnych naturalnych wartości odżywczych, witamin i antyoksydantów. Produkty waterdrop® powstają z myślą o środowisku, ze specjalnie wyselekcjonowanych owoców, bez konserwantów i sztucznych barwników. W ofercie marki Waterdrop znajdują sięa smaki skomponowane z owoców pochodzących od lokalnych dostawców, skondensowane w proszek w formie małej kostki. Dzięki zastosowaniu tej technologii, Waterdrop zmniejsza emisję CO2 o 98% w porównaniu do napojów butelkowanych. Dzięki wyjątkowym smakom, mikrodrinki i mikrotea waterdrop® pomagają w utrzymaniu prawidłowego nawodnienia organizmu, wpływają także dobroczynnie na zdrowie dzięki witaminom pochodzącym z roślin. 

 

Kostki Waterdrop można kupić w sklepie internetowym producenta.

Cena za 12 kostek mikrotea - 34,99 zł

Kostki mikrotea i akcesoria dostępne są także w zestawach, w różnych wariantach cenowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem

W trakcie swojej kariery sportowej lekkoatleta specjalizujący się w biegu na 800 m odniósł wiele sukcesów i zdobył medale na najważniejszych międzynarodowych zawodach. Ale jak się okazuje, w domu nie jest  jedynym mistrzem. Jego żona bowiem również może się poszczycić tytułem mistrzyni świata, ale nie w sporcie. Renata Kszczot specjalizuje się w microbladingu, czyli metodzie makijażu permanentnego brwi. Olimpijczyk jest niezwykle dumny z osiągnięć partnerki, wspiera ją i stwarza jej przestrzeń potrzebną do rozwijania pasji. W zamian za to ona wprowadza go w tajniki swojej pracy.

Gwiazdy

Iga Baumgart-Witan: Mama nie pozwoliła mi na udział w programie „Mistrzowskie pojedynki”. Zdecydowałam się i już pierwszego dnia marzyłam, żeby wrócić do domu

Biegaczka nie ukrywa, że miała kilka momentów zwątpienia w kwestii swojego udziału w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”. Po obejrzeniu zajawki zagranicznej edycji zrozumiała bowiem, jak wymagające mogą być konkurencje, i nie była do końca przekonana, czy sobie z nimi poradzi. Oliwy do ognia dolała jej mama, która absolutnie nie godziła się na ten wyjazd. Mimo wątpliwości Iga Baumgart-Witan postanowiła jednak stawić czoła trudnościom i zmierzyć się z wyczerpującymi wyzwaniami, ale jak zaznacza – nic za wszelką cenę.

Media

Iwona Guzowska: W programie „Mistrzowskie pojedynki" jest kilka osób stricte nastawionych na rywalizację. Chciały jak najwyżej zajść i szły po trupach do celu

Mistrzyni świata w kickboxingu z entuzjazmem wspomina swój udział w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory”, bo jak podkreśla, okazał się dla niej wyjątkowo cennym doświadczeniem. Realizując poszczególne zadania, sportowcy musieli bowiem stawić czoła nie tylko rywalom, ale i własnym ograniczeniom. Iwona Guzowska zdradza też, że niektórzy uczestnicy byli mocno zdeterminowani. Nie ukrywali, że przyjechali po to, żeby wygrać, i nie dawali sobie żadnej taryfy ulgowej.