Komunikaty PR

Różne oblicza miłości i jeden wspólny mianownik W filmach dokumentalnych Durex

2020-09-11  |  13:06
Biuro prasowe

Czy burzliwy romans może przerodzić się w pełne wzajemnego szacunku małżeństwo? Czy przedkładanie potrzeb partnera nad własne faktycznie jest możliwe? Czy w świeżym i dynamicznym związku, tworzonym przez dwójkę młodych osób, jest miejsce na szczerą rozmowę o potrzebach i pragnieniach łóżkowych? Czy będąc rodzicami można pozostać spontanicznymi i zakochanymi w sobie kochankami? Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi „tak”, a udowadniają to historie par, opowiedziane w filmach dokumentalnych stworzonych w ramach kampanii Durex „Głośni w łóżku”.

 

- Seria filmów dokumentalnych to uchylenie rąbka tajemnicy, a tak naprawdę pokazanie światu tego, co on doskonale wie – tylko nie zawsze chce się do tego przyznawać. – mówi Bartosz Dombrowski, reżyser powstałych na potrzeby kampanii Durex „Głośni w łóżku” materiałów wideo.

 

Cztery odcinki opowiadające historie czterech różnych par w subtelny, ale jednocześnie intymny i pełen emocji sposób oddają hołd komunikacji i dopasowaniu. Pokazują, że są one ważne w każdym typie relacji – u młodych i starszych stażem par, u tych bezdzietnych i posiadających dzieci oraz w związkach jednopłciowych i różnopłciowych. Pokazują, że zawsze warto rozmawiać i dążyć do idealnego dopasowania, którego samo poszukiwanie może być pełną rozkoszy przygodą.

 

- Seria filmów dokumentalnych to ostatnia faza kampanii „Głośni w łóżku”. Na tym etapie pragniemy podkreślić cały przekaz projektu oraz misję Durex, które polegają na zachęceniu do rozmowy o seksie oraz odkrywaniu wzajemnych potrzeb i pragnień. Chcieliśmy przedstawić tę ideę w przystępny oraz jak najbardziej realistyczny sposób, dlatego postawiliśmy na filmy dokumentalne. Aby patrząc na prawdziwych ludzi i zapoznając się z ich historiami miłosnymi, widzowie zrozumieli rolę, jaką pełni komunikacja w związku. – wyjaśnia Magdalena Pichelska – Fedorczuk, Wellbeing Category Manager.

 

Od romansu do rodziny

Pierwszy odcinek, który na YouTube’owym kanale marki Durex będzie można obejrzeć 14 września, to opowieść o historii miłośnej Ani i Manolo – rodzicach wychowujących 2,5-letnią córeczkę. Mimo wielu obowiązków potrafią oni znaleźć czas dla siebie, być spontaniczni oraz tworzyć pełen miłości i namiętności związek.

 

Najpierw seks, potem cała reszta?

Agnieszka i Bartek to bohaterowie drugiego odcinka, dostępnego na YouTube’ie od 17 września. Ich historię miłosną zapoczątkował gorący romans, który przerodził się w dojrzały związek. Para ta jest dowodem na to, że otwarcie się przed drugą osobą przynosi same korzyści. Z kochanków można stać się małżeństwem, a dziki seks może zamienić się w sensualne, sprawiające jeszcze więcej satysfakcji zbliżenie.

 

Kiedy emocje sięgają zenitu

Trzeci odcinek opowie o Oli i Antku. Tę dwójkę zakochanych osób będzie można zobaczyć na ekranach 21 września. W kilkuminutowym filmie z ich udziałem będzie wiele zwrotów akcji – bohaterowie od namiętnych scen będą przechodzić do pełnych emocji kłótni, co odzwierciedli funkcjonowanie ich związku na co dzień. Nie zawsze jest kolorowo i nie wszystko, co powie i zrobi jedna strona, musi podobać się drugiej. Tak bywa w świeżych związkach, ale ważne, by tak jak Ola i Antek – o wszystkim rozmawiać.

 

Miłość to stan umysłu

Ostatni film dokumentalny, który będzie można obejrzeć 24 września, przedstawi historię relacji Jakuba i Dawida. Historię pary z ponad 10-letnim stażem i opowieść o wierności oraz pięknym uczuciu, w którym na pierwszym miejscu stawiane są potrzeby drugiej połowy.

 

- Jednym z największych problemów polskich filmów o miłości jest to, że bohaterowie ze sobą nie rozmawiają. W każdej relacji – także tej intymnej – rozmowa powinna być absolutną podstawą. Durex skutecznie o tym przypomina. – mówią specjaliści zajmujący się kinem i twórcy kanału @Sfilmowani.

 

Każdy odcinek to nie tylko inna, wyjątkowa historia miłosna, przekazująca tak ważny komunikat w niezwykle przystępny i lekki sposób. To także efektowna produkcja, w której zadbano o najmniejszy szczegół – ruch kamery oraz światło są swego rodzaju bohaterami każdego z filmów i współgrają z emocjami par. W odpowiednich momentach, obiektyw zbliża się do zakochanych, by dać widzom możliwość poczucia więzi, jaka jest między bohaterami. Są również ujęcia z dalszej odległości – podczas momentów, w których para, by czuć się maksymalnie swobodnie i komfortowo, była niejako odosobniona.

 

Dźwięki i muzyka odgrywają równie ważną rolę. Poszczególne utwory, a także odgłosy natury czy oddechów i pocałunków to zabiegi maksymalnie wprowadzające w nastrój, a nawet dopowiadające coś do przedstawianej historii.

 

W filmach można dostrzec również opakowania prezerwatyw z linii Durex Invisible, która jest nieodłącznym elementem kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Linia ma pomóc parom w odnalezieniu idealnego dopasowania, a w jej skład wchodzą cztery warianty prezerwatyw: Durex Invisible supercienkie, Durex Invisible powiększone, Durex Invisible dopasowane i Durex Invisible dodatkowo nawilżane. Wszystkie są cieńsze niż klasyczne propozycje marki oraz umożliwiają odpowiednie dopasowanie rozmiaru i poziomu nawilżenia do własnych potrzeb.

 

Tak, jak bohaterowie serii filmów dokumentalnych Durex, i Wy rozmawiajcie o swoich potrzebach oraz pragnieniach. Otwarta komunikacja może poprawić nie tylko życie intymne, ale też zbudować lub zwiększyć zaufanie, jakimi się darzycie. Zawsze bądźcie „Głośni w łóżku”.

 

 

Link do teasera: https://youtu.be/QjlxPnngkmE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Seks Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Seks Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon (26-27.10.2024)
2024-09-19 | 08:00

Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon (26-27.10.2024)

Konferencja Sekson, rokrocznie organizowana przez Fundację Avalon, to największe w Polsce wydarzenie poświęcone tematom seksualności i rodzicielstwa osób z
Seks Życie pełne (intymnych) doznań
2023-08-31 | 01:00

Życie pełne (intymnych) doznań

Miesiące letnie to czas, kiedy nie chcemy się ograniczać. To właśnie wtedy poszukujemy ciekawych doznań i momentów, które dostarczą nam jak największej przyjemności.To nie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.