Komunikaty PR

Rusza realme Portrait Master Academy – konkurs i warsztaty fotograficzne

2024-03-22  |  12:00
Biuro prasowe

realme Portrait Master Academy to platforma do poszerzania wiedzy oraz doskonalenia umiejętności fotograficznych pod okiem profesjonalistów. Celem inicjatywy skierowanej do wszystkich amatorów oraz entuzjastów sztuki fotografii jest umożliwienie młodym użytkownikom na całym świecie uchwycenia ich wyjątkowej perspektywy, a wszystko to z poziomu wygody używania ich smartfonów.

 

Zgłoszenia, warsztaty, konkurs

 

Do 12 kwietnia 2024 r., na dedykowanej stronie Akademii, wszyscy chętni do wzięcia udziału w fotograficznych warsztatach oraz konkursie mogą składać swoje zgłoszenia. 15 kwietnia zostaną wybrane 3 najlepsze zdjęcia, a ich autorzy wezmą udział w fotograficznych warsztatach, organizowanych od 26 kwietnia do 1 maja, podczas festiwalu Mastercard OFF CAMERA w Krakowie. Co więcej, laureaci będą mogli uczestniczyć w festiwalu filmowym i korzystać z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. W ramach eksperckiego szkolenia odbędzie się drugi etap konkursu, podczas którego laureaci pierwszej części zawalczą o możliwość ekspozycji swoich prac 4 maja, w galerii portretów na gali zamknięcia festiwalu Mastercard OFF CAMERA.

 

Na uwagę zasługuje także fakt, że autorzy 3 najlepszych zdjęć otrzymają nagrody ufundowane przez markę realme:

 

- 1 miejsce: smartfon realme 12 Pro+ oraz laptop realme Book

- 2 miejsce: smartfon realme 12 Pro+

- 3 miejsce: smartfon realme 12 Pro

 

W skład jury oceniającego wszystkie zgłoszenia wchodzą:

 

- Grzegorz Stępniak, dyrektor artystyczny Mastercard OFF Camera

- Aleksandra Zaborowska, fotografka i wykładowczyni Szkoły Filmowej w Łodzi

- Iwona El Tanbouli-Jabłońska, dyrektorka artystyczna National Geographic Polska

- Paco Xiao, realme Design Director

 

Pełen harmonogram oraz regulamin Portrait Master Academy znajdziecie Państwo na stronie wydarzenia: https://event-eu.realme.com/pl/realme-portrait-master-academy-2024/.

 

realme x Mastercard OFF CAMERA

- „Misją Akademii jest nie tylko popularyzacja fotografii mobilnej, ale przede wszystkim oddanie głosu młodym artystom i stworzenie platformy do uchwycenia ich perspektywy na świat oraz współczesność. Jesteśmy zaszczyceni, że wraz z Mastercard OFF CAMERA – renomowanym i bez wątpienia topowym festiwalem filmowym – możemy wspólnie tworzyć szansę dla zapaleńców i miłośników uwieczniania unikalnych momentów na zdjęciach. To partnerstwo jest dla nas świadectwem zaufania, ale także docenienia starań marki realme w autentycznym kreowaniu i wyznaczaniu trendów w sferze fotografii” – powiedziała Justyna Kościuk, Senior Marketing Manager realme Polska.

Rozpoczęcie współpracy skomentował także Szymon Miszczak, dyrektor Mastercard OFF CAMERA: „Żyjemy w świecie, który jest dziś opowiadany głównie przez obraz. W związku z tym nasza współpraca z realme Portrait Master Academy to naturalny krok, który daje możliwość komentowania rzeczywistości twórczyniom i twórcom fotografii mobilnych w sposób podobny do tego, jak robią to reżyserki i reżyserzy filmów, prezentowanych w czasie naszego Festiwalu. Jestem przekonany, że nasze partnerstwo z realme otworzy nowe możliwości dla artystów aspirujących do opowiadania swoich historii za pomocą zdjęć. Cieszy mnie także fakt, że nasza współpraca daje szansę na rozwój wolontariuszom, którzy z pełnym zaangażowaniem wspierają nas każdego roku. Ich codzienna praca i wsparcie są po prostu bezcenne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.