Rusza walentynkowy konkurs marki E.Wedel „Podaruj i zagadaj”
Słodycze to idealny pomysł na prezent, a marka E.Wedel wie o tym najlepiej, bo od lat towarzyszy Polakom w wyjątkowych dla nich chwilach. To z myślą o okazywaniu sobie uczuć, rusza walentynkowy konkurs, pt. „Podaruj i zagadaj”. Na laureatów czekają fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i czas spędzony z bliską nam osobą.
Konkurs pt. „Podaruj i zagadaj” to doskonała okazja do tego, by wykazać się kreatywnością i zdobyć wspaniałe nagrody. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego opakowania pianek Ptasie Mleczko® 360 g o dowolnym smaku, zarejestrowania się na stronie: www.ptasiemleczko.pl, uzupełnienia zadania konkursowego, które brzmi: „Podziel się swoim lekkim i słodkim tekstem na zagadanie” oraz dołączenia do niego zdjęcia paragonu, potwierdzającego zakup dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko®.
Konkurs wystartował 24 stycznia o godzinie 09:00 i potrwa do 14 lutego 2022 r.
Na autorów najlepszych tekstów na zagadanie czekają wyjątkowe nagrody, a wśród nich m.in.: 9 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1000,00 zł, 22 naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk i aż 110 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko®.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.