Ruszyła faza aplikacji do drużyny ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Od 1 lutego można aplikować do globalnej społeczności biegowej, ASICS FrontRunner. Rekrutacja odbywa się raz w roku, a jej celem jest wyłonienie nowych ambasadorów marki, którzy utożsamiają się z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowych duch”.
Młodsi i starsi, początkujący i bardziej zaawansowani, kochający trail lub asfalt, a nawet bardziej ekstremalne doznania – społeczność ASICS FrontRunner tworzy różnorodny zespół biegaczy, których łączy pasja do ruchu. Projekt został zainaugurowany w 2010 roku, a jego wiodącym celem jest inspirowanie i wspieranie wszystkich, którzy dzięki bieganiu chcą osiągnąć zdrowy umysł w zdrowym ciele.
Lokalny zespół liczy obecnie 42 osoby. FrontRunnerzy mają możliwość testowania najnowszych produktów ASICS, często jeszcze przed premierą. Wyjeżdżają również na cykliczne obozy, spotkania międzynarodowe oraz lokalne. To zróżnicowana grupa biegaczy, która jest obecna w ponad 30 krajach. Marka szuka każdego, dla kogo sport oraz bieganie to nieodłączna część życia.
Szukamy ambasadorów ruchu, ludzi z pasją do biegania, którzy chcą do aktywności motywować innych. Wierzymy, że zdrowe i sprawne ciało możemy osiągnąć tylko wtedy, gdy idzie z tym w parze zdrowy umysł. Pokazujemy, jak ogromny wpływ ma ruch na nasze samopoczucie i ile zmienia w naszym życiu. Jeśli również w to wierzysz i pokazujesz to na co dzień – nasza drużyna to miejsce dla Ciebie. Nieważne, ile masz lat, jak często biegasz, skąd pochodzisz, gdzie mieszkasz. Nieważne też, czy biegasz w mieście czy po górach i jakie masz statystyki na portalach społecznościowych – liczy się pasja, która łączy całą drużynę, zarówno lokalnie, jak i globalnie. Może czekamy właśnie na Ciebie? – zachęca Zuzanna Bieńczak, Community Manager ASICS FrontRunner Poland.
Tegoroczna faza aplikacji potrwa do końca lutego.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.