Komunikaty PR

Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej „Dłonie pełne dobra”

2020-07-27  |  16:30
Biuro prasowe

Zadbane usta to ważny element wyglądu i wizytówka każdej kobiety. Do ich pielęgnacji wybierz produkt, który kompleksowo zadba o ich stan. A co, jeśli poza widoczną poprawą tej delikatnej strefy sprawi on również, że pomożesz drugiej osobie? Kup Zestaw Satin Lips™ i stań się częścią kampanii „Dłonie pełne dobra” marki Mary Kay, która po raz kolejny wspiera podopiecznych Fundacji One Day. Ambasadorką tegorocznej edycji jest Alżbeta Lenska.

Spierzchnięte usta to problem, z którym część z nas boryka się niezależnie od pory roku. Picie zbyt małej ilości wody, suche lub mroźne powietrze, różnice temperatur, a nawet spożywanie pikantnych potraw sprawia, że wargi stają się przesuszone i mogą boleśnie pękać. Możesz jednak temu łatwo zaradzić, regularnie o nie dbając. Tak! Dbanie o delikatną skórę ust powinno stać się częścią Twojej pielęgnacyjnej rutyny. Dzięki temu nie będziesz miała problemu z ich pierzchnięciem, a Twoja ulubiona pomadka zawsze będzie się prezentować nieskazitelnie!

Zestaw Satin Lips™ White Tea & Citrus zadba o Twoje usta, ale może pomóc też innym!

Do pielęgnacji użyj Zestawu Satin Lips™ White Tea & Citrus od Mary Kay, w skład którego wchodzą dwa wyjątkowe produkty, dzięki którym w domowym zaciszu wykonasz zabieg niczym w SPA. W pierwszym etapie użyj Cukrowego Peelingu do Ust z Masłem Shea White Tea & Citrus, który dzięki zawartości kryształków naturalnego cukru delikatnie złuszcza zbędny naskórek, polerując usta, aż do ich absolutnej gładkości. Następnie nałóż Balsam do Ust z Masłem Shea White Tea & Citrus, który zafunduje skórze dodatkową dawkę nawilżenia. W składzie obu produktów znajdziesz bogate w antyoksydanty masło shea, które pomoże skórze utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia. Delikatny zapach białej herbaty oraz cytrusów zadba także o Twoje zmysły. Połączenie tych dwóch kosmetyków sprawi, że skóra Twoich ust stanie się niezwykle miękka i nawilżona.

Produkty do ust wspierają zainicjowaną przez firmę Mary Kay kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”. Jeden dolar z każdego sprzedanego Zestawu Satin Lips™ zostanie przekazany podopiecznym Fundacji One Day. Środki zebrane dzięki akcji zostaną przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.

Ambasadorką tegorocznej edycji kampanii jest Alżbeta Lenska - polska aktorka filmowa i teatralna, czeskiego pochodzenia. Prywatnie żona aktora Rafała Cieszyńskiego, wraz z którym angażuje się w działalność charytatywną i społeczną.  Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day - wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.

Jak stać się częścią kampanii „Dłonie pełne dobra”?

Wystarczy, że w terminie od 12 maja do 31 grudnia 2020 roku dokonasz zakupu Zestawu Satin Lips White Tea & Citrus u konsultantki Mary Kay. Poinformuj swoje znajome o tej kampanii, publikując na Instagramie zdjęcie z hashtagiem #dloniepelnedobra.

Dlaczego warto pomóc?

Zeszłoroczna, pierwsza edycja kampanii „Dłonie pełne dobra” była sukcesem! Zebrane pieniądze pomogły zorganizować kursy dla 10-ciu podopiecznych Fundacji One Day w ramach programu USAMODZIELNIENI, który funduje kursy zawodowe oraz odkrywa talenty młodych osób poprzez wykonywanie testów Gallupa, coaching indywidualny i pracę warsztatową. Co roku pomaga usamodzielnić się 200 osobom – młodzieży opuszczającej pieczę zastępczą.

W Mary Kay pomaganie mamy zapisane w DNA! Zeszłoroczna edycja kampanii „Dłonie pełne dobra” tylko utwierdziła nas w przekonaniu, jak wiele możemy osiągnąć działając wspólnie za pomocą małych gestów. Każdy, kto zakupił zeszłoroczny kampanijny produkt – Odżywczy Krem do Rąk Satin Hands® z Masłem Shea – dorzucił do tego małą cegiełkę od siebie. Efekt przerósł nasze oczekiwania! Dzięki zaangażowaniu naszych konsultantek oraz klientek, mogliśmy wesprzeć wspaniałą młodzież. Aż 10-ciu podopiecznych Fundacji One Day miało dzięki temu szansę odbyć kursy zawodowe lub rozwijać swoje pasje. Głęboko wierzymy, że w przyszłości pomoże im to w podjęciu wymarzonej pracy. Cieszymy się, że możemy być częścią tej wspaniałej inicjatywy i mamy nadzieję, że w tym roku uda się jeszcze bardziej wydłużyć tę listę! – Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator, Mary Kay Polska.

Dzięki wsparciu akcji każdy ma szansę pomóc podopiecznym w ich przyszłej drodze zawodowej. W jeden dzień możemy zmienić czyjeś życie na lepsze. Nieśmy wspólnie dobro i pomóżmy w tym roku jeszcze większej liczbie podopiecznych z domów dziecka!

Zestaw Satin Lips™ White Tea & Citrus:

  • Zawiera 2 produkty: Cukrowy Peeling do Ust oraz Balsam do Ust z Masłem Shea White Tea & Citrus
  • Cukrowy Peeling do Ust z Masłem Shea White Tea & Citrus delikatnie złuszcza i poleruje usta, dzięki zawartości kryształków naturalnego cukru. Zawiera bogaty w Witaminę E olej słonecznikowy oraz masło shea. Pozostawia usta nawilżone, miękkie i niebywale gładkie
  • Balsam do Ust z Masłem Shea White Tea & Citrus mocno nawilża skórę ust. Połączenie masła shea oraz jojoba tworzy na powierzchni ochronną warstwę
  • Oba produkty delikatnie pachną białą herbatą oraz cytrusami
  • Pojemność: 8g/8g
  • Sugerowana cena: 99 zł
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata Biuro prasowe
2024-06-27 | 11:00

Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata

O czym marzysz podczas gorącego lata? Oczywiście – o orzeźwieniu i chwilach relaksu. Beauty-eksperci wskazują, że duet idealny w upalne dni to relaksująca, chłodna kąpiel i
Uroda Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości
2024-06-27 | 01:00

Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości

W 2023 r. Polacy przeznaczyli średnio ponad 409 zł na kosmetyki do higieny osobistej – w tym antyperspiranty. Rynek produktów deo prężnie się rozwija: w ciągu najbliższych 3
Uroda Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
2024-06-26 | 09:00

Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie

Hollywood Hair - marka będąca liderem na krajowym rynku przedłużania włosów i posiadająca własnej produkcji kosmetyki i akcesoria do nich, już we wrześniu br. otworzy nowy salon w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.