Ruszyła loteria Lucky Cup – do wygrania ekspres do kawy czy…samochód elektryczny
Shell ogłosił start loterii „Lucky Cup”, w której klienci mogą wygrać m.in. zestawy do kawy, ekspresy, talony na wakacje czy samochód elektryczny. Aby wziąć udział w inicjatywie, należy kupić dowolną kawę Shell Café i poprosić kasjera o zdrapkę na której znajdzie się informacja o nagrodzie. „Szczęśliwe losowanie” potrwa do 29 maja br.
Twój szczęśliwy kubek
Jak wynika z badań, 86 proc. miłośników kawy pije ją codziennie, z czego aż 80 proc. pije na mieście, w tym 41 proc. kupuje kawę na stacjach paliwowych[1]. Dzięki loterii Lucky Cup klienci kupujący kawę na stacjach Shell, mogą nie tylko delektować się smakiem aromatycznej Shell Café, ale również wygrać liczne nagrody. Warunkiem wzięcia udziału w loterii, która rozpoczęła się 28 lutego br. jest zakup dowolnego napoju kawowego i tym samym otrzymanie specjalnej zdrapki. Na zdrapce może być informacja o wygraniu nagrody instant, którą można natychmiastowo odebrać, lub o możliwości zarejestrowania się do gry o jedną z głównych wygranych. W puli nagród instant znajdują się: ziarna kawy Shell Café do zmielenia w kilogramowym opakowaniu, kubki termiczne, możliwość skorzystania z myjni, dowolna kawa 200 ml i punkty Shell ClubSmart (od 100 do 5000 punktów), natomiast w głównej loterii do wygrania są profesjonalne zestawy baristy, ekspresy do kawy czy talony wakacyjne o wartości 5000 zł. Ponadto na szczęśliwego zwycięzcę głównej nagrody czeka jedyny w swoim rodzaju nowoczesny samochód elektryczny MINI Cooper SE.
Shell Café – przystanek na wygraną
Koncept Shell Café dostępny jest na niemal każdej stacji Shell w Polsce. Marka swoim gościom oferuje dwie mieszanki kawowe: espresso i lungo, a także świeże croissanty, kanapki własnej marki, ale również wegetariańskie i wegańskie przekąski. Ziarna kawy mają certyfikat Rainforest Alliance ™, a kawa jest serwowana przez profesjonalnych baristów. Zmodernizowane przyjazne i kawiarniane otoczenie zachęca do chwili odpoczynku podczas długiej podróży.
Wsparcie elektromobliności w Polsce
Shell oferuje też znacznie więcej niż możliwość wygrania elektrycznego samochodu. Poprzez swoje działanie wspiera klientów na ich drodze do zielonej transformacji, oferując stacje dużej mocy do ładowania pojazdów elektrycznych. Dzięki współpracy z IONITY, popularyzuje elektromobilność w Polsce, umożliwiając ułatwione podróżowanie samochodami napędzanymi zieloną energią, dzięki szybszemu ich ładowaniu. Shell planuje otwarcie kolejnych tego typu punktów – jak również własnych rozwiązań o standardowej mocy ładowania. Celem Shell globalnie jest by do 2025 roku było ich 500 tysięcy.
[1] Badanie SW Research na zlecenie Shell Polska, sierpień 2021 r.
Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek
Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Enej: Przygotowujemy się do świątecznej trasy koncertowej. Kiedyś tradycja kolędowania była naturalna, a dzisiaj młodzież się tego wstydzi
Za muzykami zespołu Enej niezwykle pracowite miesiące – premiera nowego albumu, imprezy promocyjne, dziesiątki koncertów. Ale i pod koniec roku Piotr Sołoducha i Mirosław Ortyński nie zamierzają próżnować. Już teraz przygotowują się bowiem do świątecznej trasy, podczas której będzie można usłyszeć autorskie aranżacje najpiękniejszych polskich i ukraińskich kolęd okraszone ciekawymi opowieściami.
Moda
Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.
Edukacja
Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.