Komunikaty PR

Ruszyła rekrutacja do ASICS FrontRunner

2021-01-18  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS rozpoczął w Europie rekrutację do swojej sztandarowej drużyny – ASICS FrontRunner. Biegacze, którzy utożsamiają się z hasłem „Sound Mind Sound Body” (pol. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) oraz inspirują innych do aktywnego spędzania wolnego czasu, mogą aplikować do globalnego teamu marki.

Drużynę ASICS FrontRunner tworzy zróżnicowana społeczność biegaczy, których łączy miłość do tego sportu i przekonanie, że korzyści wynikające z biegania wykraczają daleko poza ciało. W 2021 roku, gdy świat stoi w obliczu kolejnych wyzwań związanych z pandemią, japońska marka poszukuje nowych członków globalnego teamu, wspierających i zachęcających jeszcze więcej osób do uprawiania sportu. Jedynym warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest miłość do biegania.

Misja ASICS FrontRunner to coś więcej niż promowanie wysokiej jakości produktów. Członkowie naszej drużyny są ambasadorami ruchu. Reprezentujemy ASICS i wierzymy, że to właśnie sport prowadzi do szczęśliwszego i zdrowszego życia. Nie chodzi tu wcale o bycie najszybszym czy najmocniejszym. Nie chodzi  o pokonywanie rekordów czy wygrywanie kolejnych wyścigów. Poprzez dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pasją chcemy rozruszać cały świat! Pokazujemy innym, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch" – to nie jest puste hasło (ASICS = Anima Sana in Corpore Sano). Nasza drużyna powstała w 2010 roku i od tego czasu przekształciła się w globalną społeczność. 600 ambasadorów, 30 różnych krajów o różnym pochodzeniu, kształtach i z inną historią do opowiedzenia. Najpiękniejsze jest to, że chociaż wszyscy jesteśmy różni, zawsze możemy na sobie polegać. Wszystkim wyzwaniom stawiamy czoła jako jedna drużyna, ponieważ w ASICS FrontRunner liczymy się "My" a nie "Ja" – powiedziała Beata Popadiak, globalny menedżer społeczności ASICS FrontRunner.

Rekrutacja potrwa do 4 lutego br. Kandydaci mogą aplikować na stronie https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner. Dodatkowym aspektem jest możliwość zaangażowania się w kampanię charytatywną #SunriseMind. Kandydaci do ASICS FrontRunner mogą dzielić się swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, biegając o wschodzie słońca, wykorzystując hashtag kampanijny oraz #ASICSFrontRunner2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.