Ruszyła rekrutacja do ASICS FrontRunner
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
ASICS rozpoczął w Europie rekrutację do swojej sztandarowej drużyny – ASICS FrontRunner. Biegacze, którzy utożsamiają się z hasłem „Sound Mind Sound Body” (pol. „w zdrowym ciele, zdrowy duch”) oraz inspirują innych do aktywnego spędzania wolnego czasu, mogą aplikować do globalnego teamu marki.
Drużynę ASICS FrontRunner tworzy zróżnicowana społeczność biegaczy, których łączy miłość do tego sportu i przekonanie, że korzyści wynikające z biegania wykraczają daleko poza ciało. W 2021 roku, gdy świat stoi w obliczu kolejnych wyzwań związanych z pandemią, japońska marka poszukuje nowych członków globalnego teamu, wspierających i zachęcających jeszcze więcej osób do uprawiania sportu. Jedynym warunkiem uczestnictwa w rekrutacji jest miłość do biegania.
Misja ASICS FrontRunner to coś więcej niż promowanie wysokiej jakości produktów. Członkowie naszej drużyny są ambasadorami ruchu. Reprezentujemy ASICS i wierzymy, że to właśnie sport prowadzi do szczęśliwszego i zdrowszego życia. Nie chodzi tu wcale o bycie najszybszym czy najmocniejszym. Nie chodzi o pokonywanie rekordów czy wygrywanie kolejnych wyścigów. Poprzez dzielenie się doświadczeniem, wiedzą i pasją chcemy rozruszać cały świat! Pokazujemy innym, że "W zdrowym ciele, zdrowy duch" – to nie jest puste hasło (ASICS = Anima Sana in Corpore Sano). Nasza drużyna powstała w 2010 roku i od tego czasu przekształciła się w globalną społeczność. 600 ambasadorów, 30 różnych krajów o różnym pochodzeniu, kształtach i z inną historią do opowiedzenia. Najpiękniejsze jest to, że chociaż wszyscy jesteśmy różni, zawsze możemy na sobie polegać. Wszystkim wyzwaniom stawiamy czoła jako jedna drużyna, ponieważ w ASICS FrontRunner liczymy się "My" a nie "Ja" – powiedziała Beata Popadiak, globalny menedżer społeczności ASICS FrontRunner.
Rekrutacja potrwa do 4 lutego br. Kandydaci mogą aplikować na stronie https://www.asics.com/pl/pl-pl/frontrunner. Dodatkowym aspektem jest możliwość zaangażowania się w kampanię charytatywną #SunriseMind. Kandydaci do ASICS FrontRunner mogą dzielić się swoim wizerunkiem w mediach społecznościowych, biegając o wschodzie słońca, wykorzystując hashtag kampanijny oraz #ASICSFrontRunner2021.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.