Komunikaty PR

Ruszyła wielka loteria Klarny z okazji Black Friday

2024-11-30  |  11:00
Biuro prasowe

Klarna wystartowała z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w popularnych sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia i jest prowadzona przez agencję Smolar.

Loteria Klarny potrwa do 15 grudnia, zaś losowanie finałowe, podczas którego zostaną przyznane nagrody główne, zaplanowano na 20 stycznia 2025 roku.

Wśród głównych nagród znajduje się 10 voucherów na wakacje o wartości 10 tys. zł każdy, które można wykorzystać na rezerwacje w biurze podróży Rainbow. Dodatkowo, do wygrania są 400 voucherów o wartości 200 zł każdy na zakupy w sklepach internetowych takich jak Zalando, eobuwie, Sizeer czy Reserved. Co godzinę losowane są także podwójne bilety do sieci kin Cinema City. 

Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać zakupów oraz transakcji z Klarną na kwotę minimum 150 zł i skorzystać z jednej z dwóch dostępnych opcji płatności: „Zapłać za 30 dni” lub „Zapłać teraz”. Następnie konieczne jest zarejestrowanie transakcji za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej loteriaklarna.pl. Udział w losowaniu nagród głównych wymaga dokonania płatności za zarejestrowany zakup.

Loteria Klarny wspierana jest kampanią OOH w Warszawie, kampanią TV z dedykowanym spotem oraz kampanią w digitalu. Ta ostatnia obejmuje płatne działania w kanałach Meta (Facebook oraz Instagram), serwisach VOD grupy Polsat oraz TVN, a także retail mediach partnerów loterii. Jej organizatorem jest Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Nowe kierunki w logistyce 2025: cross-border, automatyzacja i strefy wpływów Biuro prasowe
2024-12-04 | 11:00

Nowe kierunki w logistyce 2025: cross-border, automatyzacja i strefy wpływów

  Dynamiczny rozwój branży logistycznej wymaga od operatorów elastyczności, innowacyjności i umiejętności dostosowania się do globalnych zmian. Kluczowe trendy, takie
Zakupy Hity zakupowe Black Friday: Co włożyć do swojego koszyka?
2024-12-04 | 01:00

Hity zakupowe Black Friday: Co włożyć do swojego koszyka?

LAMAX W10.2: Nagrywaj przygody bez ograniczeń A co, gdyby każda Twoja przygoda została zarejestrowana jak kadr z serii filmów o Indiana Jonesie? Z LAMAX W10.2 nic nie jest
Zakupy Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Problemy społeczne

Zmęczenie i spadek motywacji coraz częstszym problem polskich pracowników. Niewielu może liczyć na wsparcie pracodawców

Polacy należą do najdłużej pracujących społeczeństw w Europie, co przekłada się też na wysoki odsetek osób odczuwających zmęczenie w pracy. Najczęstsze tego symptomy to znudzenie i brak motywacji, które na początku mogą się wydawać niepozorne, ale w dłuższej perspektywie mogą prowadzić do wypalenia zawodowego. Choć o zdrowie psychiczne pracowników najlepiej zatroszczą się oni sami, to również pracodawcy mają tutaj swoją rolę do odegrania. Czterech na 10 jednak nie dostrzega tego problemu.