Ruszyły ogródki letnie. Dwa nowe są w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Absolutna nowość w Magnolia Park. Już działają dwa letnie ogródki, w których można zjeść posiłki z kilkunastu restauracji i kawiarni działających w centrum.
Letnie ogródki przygotowane przez Magnolia Park znajdują się bezpośrednio za restauracją Pasibus oraz na parkingu za restauracją McDonald’s. Można w nich zjeść posiłek kupiony w restauracjach działających w centrum. A jest ich aż prawie 20 m.in. Burger King, Kuchnia Marché, Express Oriental, KFC, McDonald’s, Ohh! Sushi & Grill, Salad Story, Summer Taste, Subway i Pasibus. – Nowo otwarte ogródki są funkcjonalnym uzupełnieniem naszej bogatej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Wybór jest naprawdę duży, dlatego mamy nadzieję, że ogródki będą pełne smaków i smakoszy. Wszyscy tęsknimy za jedzeniem posiłków przy stolikach. Dzięki ogródkom zewnętrznym jest to możliwe już teraz. Cieszymy się także z tego, że już niedługo spotkamy się również w naszej wewnętrznej strefie restauracyjnej – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Ogródki są otwarte między godziną 9.00 a 21.00. Dodatkowo własny ogródek uruchomiła restauracja Pizza Hut. Znajduje się on na piętrze, od strony ulicy Legnickiej.
W ogródkach letnich obowiązują specjalne zasady bezpieczeństwa. Stoliki, przy których można usiąść, by zjeść posiłek, są oznaczone, do tego wymagany jest dystans społeczny. Wszystko to by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w trakcie spożywania posiłków w strefach ogródków. – Serdecznie zapraszamy i jednocześnie prosimy o przestrzeganie zasad korzystania z ogródków. Najważniejsze to zachowanie półtorametrowego dystansu społecznego oraz korzystanie wyłącznie z oznaczonych stolików, które są dezynfekowane na bieżąco – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Zapewniamy, że w ogródkach przestrzegamy wszystkich przepisów i zaleceń sanitarnych, więc odwiedzanie ich jest bezpieczne – dodaje.
Bezpieczne zakupy i wydarzenia
Magnolia Park działa już prawie w pełni. Otwarte są wszystkie sklepy, w tym dwa nowe: Homla i Dante. Już wkrótce ruszy kino Helios. Ponadto po wznowieniu działalności w większej skali Magnolia Park zorganizowała wydarzenie edukacyjne poświęcone pszczołom. Wystawa fotografii, która jest jego częścią, trwa do końca maja.
W centrum niezmiennie obowiązują podstawowe zasady bezpieczeństwa: dystans, maseczki i dezynfekcja rąk. Bezpłatne maseczki i rękawiczki są do odbioru w Punkcie Informacyjnym. Pojemniki z płynem do dezynfekcji są rozmieszczone w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.