Ruszyły ogródki letnie. Dwa nowe są w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Absolutna nowość w Magnolia Park. Już działają dwa letnie ogródki, w których można zjeść posiłki z kilkunastu restauracji i kawiarni działających w centrum.
Letnie ogródki przygotowane przez Magnolia Park znajdują się bezpośrednio za restauracją Pasibus oraz na parkingu za restauracją McDonald’s. Można w nich zjeść posiłek kupiony w restauracjach działających w centrum. A jest ich aż prawie 20 m.in. Burger King, Kuchnia Marché, Express Oriental, KFC, McDonald’s, Ohh! Sushi & Grill, Salad Story, Summer Taste, Subway i Pasibus. – Nowo otwarte ogródki są funkcjonalnym uzupełnieniem naszej bogatej i zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Wybór jest naprawdę duży, dlatego mamy nadzieję, że ogródki będą pełne smaków i smakoszy. Wszyscy tęsknimy za jedzeniem posiłków przy stolikach. Dzięki ogródkom zewnętrznym jest to możliwe już teraz. Cieszymy się także z tego, że już niedługo spotkamy się również w naszej wewnętrznej strefie restauracyjnej – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Ogródki są otwarte między godziną 9.00 a 21.00. Dodatkowo własny ogródek uruchomiła restauracja Pizza Hut. Znajduje się on na piętrze, od strony ulicy Legnickiej.
W ogródkach letnich obowiązują specjalne zasady bezpieczeństwa. Stoliki, przy których można usiąść, by zjeść posiłek, są oznaczone, do tego wymagany jest dystans społeczny. Wszystko to by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo w trakcie spożywania posiłków w strefach ogródków. – Serdecznie zapraszamy i jednocześnie prosimy o przestrzeganie zasad korzystania z ogródków. Najważniejsze to zachowanie półtorametrowego dystansu społecznego oraz korzystanie wyłącznie z oznaczonych stolików, które są dezynfekowane na bieżąco – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Zapewniamy, że w ogródkach przestrzegamy wszystkich przepisów i zaleceń sanitarnych, więc odwiedzanie ich jest bezpieczne – dodaje.
Bezpieczne zakupy i wydarzenia
Magnolia Park działa już prawie w pełni. Otwarte są wszystkie sklepy, w tym dwa nowe: Homla i Dante. Już wkrótce ruszy kino Helios. Ponadto po wznowieniu działalności w większej skali Magnolia Park zorganizowała wydarzenie edukacyjne poświęcone pszczołom. Wystawa fotografii, która jest jego częścią, trwa do końca maja.
W centrum niezmiennie obowiązują podstawowe zasady bezpieczeństwa: dystans, maseczki i dezynfekcja rąk. Bezpłatne maseczki i rękawiczki są do odbioru w Punkcie Informacyjnym. Pojemniki z płynem do dezynfekcji są rozmieszczone w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową. Pod koniec kwietnia ponownie poświadczony i zaktualizowany został certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem, że Magnolia Park zapewnia klientom w pełni bezpieczne warunki korzystania z centrum.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.