SelfMaker wspiera społeczność lokalną w walce z COVID-19
Urządzenia do dezynfekcji SelfMaker przekazał między innymi do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 im. Norberta Barlickiego, Domu Dziecka nr 9 w Łodzi oraz Medical Magnus Clinic w Łodzi. SelfMaker zareagował również w trakcie „pierwszej” fali COVID-19 przekazując 12 sztuk SelfClean’ów na potrzeby WOŚP, które fundacja rozdysponowała zgodnie z bieżącymi potrzebami poszczególnych instytucji.
„Zdajemy sobie sprawę z tego w jak trudnej sytuacji znajdują się szpitale i przychodnie oraz instytucje takie, jak domy dziecka. Regularna dezynfekcja dłoni jest jednym z głównych elementów ograniczających rozprzestrzenianie wirusa, a obdarowane przez nas placówki są miejscami podwyższonego ryzyka. Wiemy, że każde wsparcie jest niezmiernie ważne, dlatego postanowiliśmy przekazać na rzecz łódzkich instytucji nasze produkty, które realnie wpływają na poprawę bezpieczeństwa w tych placówkach” – mówi Marek Wieteska, prezes zarządu SelfMaker.
Jeszcze do niedawna, kiedy zawody sportowe odbywały się z udziałem kibiców, firma SelfMaker nieodpłatnie udostępniała swoje stacje dezynfekujące na potrzeby tych wydarzeń, zapewniając bezpieczeństwo uczestnikom między innymi podczas łódzkiego Ultrapark Weekendu czy Finału Mistrzostw Polski Niesłyszących w Piłce Nożnej 7-osobowej.
SelfClean to kiosk zautomatyzowany dezynfekujący, który pozwala na bezdotykową i bezpieczną dezynfekcję rąk - dozowanie płynu uruchamiane jest bezdotykowo czujnikiem zbliżeniowym. Z urządzeń wyprodukowanych przez SelfMaker można skorzystać w wielu miejscach w Polsce, na przykład centrach handlowych oraz na lotniskach i w urzędach w Hiszpanii.
https://www.selfmaker.pl/
SelfMaker to polska spółka technologiczna oferująca kioski samoobsługowe wraz z oprogramowaniem. Od ponad 6 lat koncentruje się na kompleksowych wdrożeniach rozwiązań technologicznych dla sektora retail, FMCG, HORECA, administracji publicznej, smart city, a także usługodawców z różnych branż.
W tej chwili rozwiązania SelfMaker pracują dla ponad 30 klientów korporacyjnych z całej Europy - z pewnością każdy choć raz spotkał się z fakturomatem, kioskiem do zamówień czy kasą samoobsługową zaprojektowaną i wyprodukowaną przez SelfMaker. Główna siedziba firmy znajduje się w Polsce, gdzie są biura w Łodzi oraz Warszawie, a także biuro oraz magazyn wysyłkowy w Maladze (Hiszpania).

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

Dreame comes true – doskonały rok marki

Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.