Serum olejowe Herbapol Polana wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021
Serum Olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało docenione przez czytelniczki magazynu Dobre Rady i – dzięki ich głosom – zostało wyróżnione w plebiscycie Hit Kosmetyczny 2021. Naturalny, wegański produkt zdobył III miejsce w kategorii twarz. – To dla nas nie tylko wielkie wyróżnienie i dowód zaufania ze strony konsumentek, ale również motywacja do dalszej, jeszcze cięższej pracy – mówi Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Herbapol Polana.
Plebiscyt Hit Kosmetyczny magazynu Dobre Rady został zorganizowany już po raz 15. Jubileuszowa edycja spotkała się z niezwykłym zainteresowaniem miłośniczek kosmetyków, które oddały ponad 5300 głosów. Wśród nagrodzonych produktów znalazło się wegańskie serum olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie. – Przyznane wyróżnienie jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także motywacją do ciągłego rozwoju i jeszcze cięższej pracy – zwłaszcza, iż decydujący głos należał do konsumentek. Z wielkim zainteresowaniem wsłuchujemy się w potrzeby kobiet w każdym wieku – to one są dla nas inspiracją. Cieszymy się, że stworzyliśmy produkt, który jest przez nie doceniany. Oczywiście nie spoczywamy na laurach – mówi Izabela Łuczak.
Serum olejowe Herbapol Polana z serii Odmładzanie zostało stworzone z myślą o pielęgnacji skóry dojrzałej. Zawiera ekstrakty z maku lekarskiego, żywokostu, ostropestu oraz czerwonej koniczyny. Konsumentki pokochały ten kosmetyk za jego skuteczne działanie – wygładzenie i zmniejszenie widoczności zmarszczek, ujędrnienie i uelastycznienie oraz intensywną regenerację skóry, a także przywrócenie jej młodego wyglądu.
Herbapol Polana to trzy serie produktów do pielęgnacji twarzy stworzone zgodnie z autorskim konceptem dwukierunkowej, holistycznej pielęgnacji skóry – nie tylko od zewnątrz, ale także od wewnątrz organizmu. Trzy programy naturalnej pielęgnacji umożliwiają troskę o skórę kobiet na każdym etapie życia: nawilżanie z chabrem bławatkiem, rewitalizacja ze stokrotką, a także odmładzanie z ekstraktem z maku lekarskiego. Każdy z nich to zarówno naturalne kosmetyki, jaki i suplementy diety (z kwasem hialuronowym, kolagenem lub koenzymem Q10), tworzące spójną, inspirowaną naturą całość. – Produkty Herbapol Polana są naturalne, bliskie kobiecie, zmysłowe. Zależy nam, aby podkreślać jej związek ze światem przyrody oraz wewnętrzną siłę, którą z niego czerpie. Dzięki produktom Herbapol Polana każda kobieta ma szansę odkryć piękno, które w naturalny sposób ma w sobie – dodaje Izabela Łuczak, Senior Brand Manager marki Herbapol Polana.
Więcej informacji na temat produktów można znaleźć na: www.e-polana.com.
Serum olejowe Herbapol Polana Odmładzanie – 34,99 zł/30 ml
94,7% składników pochodzi z natury
Lekkie serum olejowe przeznaczone do zaawansowanej, codziennej pielęgnacji skóry dojrzałej. Wygładza cerę i zmniejsza widoczność zmarszczek. Skutecznie ujędrnia i uelastycznia, wykazując przy tym dogłębne działanie regeneracyjne i naprawcze. Zawiera naturalne składniki aktywne, m.in. ekstrakt z maku lekarskiego, żywokostu i ostropestu, które dobroczynnie wpływają na kondycję skóry dojrzałej. Produkt wegański o lekkiej, szybko wchłaniającej się formule.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.