Komunikaty PR

Serum SOS Klorane na bazie wyciągu z piwonii łagodzi i redukuje podrażnienia

2020-06-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
**
PR

............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/

Serum SOS na bazie wyciągu z piwonii natychmiast koi skórę głowy poprzez nawilżenie i ochronę.

Jego lekka konsystencja o fizjologicznym pH nie wymaga spłukiwania i zapewnia natychmiastowe uczucie komfortu skóry głowy przez cały dzień. Nietłusta konsystencja, nie klei się.

Żel łagodzi i redukuje podrażnienia już po pierwszym zastosowaniu, dzięki wysokiemu stężeniu wyciągu z Piwonii chińskiej (20x więcej niż w szamponie). Produkt zawiera odświeżający mentol oraz głęboko nawilżający kompleks betainy i gliceryny, a składnik ułatwiający rozczesywanie otula i wygładza włókno włosa. Włosy są sprężyste, miękkie i błyszczące. Praktyczna końcówka z kaniulą ułatwia codzienną aplikację. Bez parabenów , bez MIT.

Laboratoria KLORANE wybrały specjalny gatunek piwonii Paeonia Lactiflora Pall, uprawianej w chińskich prowincjach Shaanxi i Gansu, w poszanowaniu lokalnych ekosystemów. Stosowana w medycynie chińskiej już od X wieku, by złagodzić ból i usprawnić przepływ yin (energia odpoczynku). Wybrana dzięki wysokiemu stężeniu w korzeniu składnika aktywnego: PAEONIFLORIN o właściwościach przeciwbólowych i przeciwzapalnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.