Sesja zdjęciowa w branży wnętrzarskiej - webinarium OKK!design z JAM KOLEKTYW
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jak wygląda praca nad profesjonalną, aranżacyjną sesją prasową oraz produktową? Na czym polega współpraca z fotografem i stylistą? W jaki sposób przygotować materiał zdjęciowy, żeby osiągnąć maksymalny efekt marketingowy? Na te i inne pytania poznamy odpowiedź podczas webinarium organizowanego przez agencję OKK!PR. Gośćmi będą Jola Skóra i Anna Olga Chmielewska z agencji projektowej JAM KOLEKTYW.
Dobre kadry sprawiają, że architekci dostają kolejne zlecenia, wzrasta sprzedaż produktów przedstawionych na zdjęciach, rośnie cena nieruchomości, a oferta obiektów hotelowych, restauracji i SPA zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.
Bez wątpienia profesjonalna sesja zdjęciowa jest jednym z najważniejszych czynników wpływających nie tylko na sukces marek z branży home & living, ale także architektów wnętrz, projektantów oraz osób sprzedających i wynajmujących mieszkania czy deweloperów.
Oryginalny pomysł na sesję oraz spojrzenie na stylizację z szerszej perspektywy wpływają na wyeksponowanie walorów wnętrza i produktu. To bezpośrednio przekłada się na efektowną prezentację projektów oraz skuteczną sprzedaż produktów.
Czym kierować się przy wyborze fotografa? Dlaczego stylizacja jest niezbędnym elementem każdej aranżacyjnej sesji zdjęciowej? Jakie znaczenie mają zdjęcia w budowaniu spójnego wizerunku marki w branży home & living? Jakie są zasady korzystania ze zdjęć oraz materiałów prasowych? Na te i inne pytania odpowie podczas webinarium organizowanego przez specjalizującą się w obsłudze marek z branży wnętrzarskiej agencję OKK!PR, duet tworzący agencję projektową JAM KOLEKTYW.
Jola Skóra – od kilkunastu lat związana zawodowo z branżą kreatywną. Specjalizuje się w fotografowaniu wnętrz, w aranżacyjnych sesjach przedmiotów, a także w tworzeniu koncepcji kreatywnych. Anna Olga Chmielewska – architektka wnętrz, stylistka i scenografka. Specjalizuje się w projektowaniu wnętrz, aranżowaniu przestrzeni na potrzeby sesji zdjęciowych, tworzeniu scenografii do sesji produktowych oraz stylizacji stoisk targowych.
W swoim dorobku mają liczne projekty komercyjne oraz publikacje w polskiej i zagranicznej prasie o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej.
Aby wziąć udział w bezpłatnym spotkaniu, które odbędzie się online w dniu 30 listopada 2020r. o godz. 12:00, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://okkpr.clickmeeting.com/bezplatny-webinar-sesja-zdjeciowa-w-branzy-wnetrzarskiej/register
Mecenasem spotkania jest marka SAMSUNG. W części szkoleniowej jej eksperci zaprezentują nowe rozwiązania w zakresie domowych sprzętów AGD: pralek, suszarek i pralko-suszarek. Odpowiedzą także na pytania architektów i projektantów wnętrz.
Partnerem spotkania jest także marka Barlinek, wiodący producent warstwowych podłóg drewnianych.
Patroni medialni spotkań online OKK!design: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Magazif.pl, Foorni.pl, Exspace.pl, Designteka.pl
Domoteka śledzi najnowsze trendy
Futuro – przepis na przyjazne biuro
Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.