Komunikaty PR

Sezon 2021 z Kajetanem Kajetanowiczem w Motowizji

2021-04-02  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

 

W najbliższą niedzielę, 4 kwietnia, Motowizja zaprasza na podsumowanie zimowych przygotowań Kajetana Kajetanowicza do nadchodzącego sezonu Rajdowych Mistrzostw Świata. Specjalny program jest częścią współpracy trzykrotnego mistrza Europy i czterokrotnego mistrza Polski z Motowizją w 2021 roku.

Kajetan Kajetanowicz, czwarty najlepszy sportowiec 2020 roku w plebiscycie Przeglądu Sportowego, ponownie będzie startował w Rajdowych Mistrzostwach Świata w kategorii WRC3. W ubiegłym sezonie Kajetanowicz, pilotowany przez Macieja Szczepaniaka, zajął trzecie miejsce w klasyfikacji swojej klasy wygrywając po drodze Rajd Turcji.

Wyjątkowo śnieżna zima sprawiła, że przygotowania do nadchodzącej kampanii również wyglądały inaczej, niż w ubiegłych latach. Co robił Kajetan Kajetanowicz widzowie Motowizji będą mogli zobaczyć w Wielkanoc, jednak na tym współpraca jednego z najwybitniejszych polskich rajdowców i kanału sportowo-motoryzacyjnego się nie kończy. W tym sezonie na antenie Motowizji pojawią się podsumowania wszystkich startów załogi LOTOS Rally Team, której kanał został patronem medialnym.

- To ogromny zaszczyt móc współpracować z takim zawodnikiem jak Kajetan Kajetanowicz. Jego talent, pasja, ale także osobowość dorównuje legendom polskiego sportu motorowego. To, że zdecydował się na współpracę właśnie z nami udowadnia, że misja Motowizji się sprawdza. Od samego początku istnienia promujemy polski motorsport, wspieramy talenty i krok po kroku widać tego efekty. Jestem przekonany, że dzięki relacjom ze startów Kajetana, które będą rzetelne i obszerne - takie, na jakie zasługuje - rajdy samochodowe staną się jeszcze popularniejsze - komentuje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji.

Kajetan Kajetanowicz - zimowe przygotowania do sezonu, na antenie Motowizji w niedzielę, 4 kwietnia, godz. 11:30.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.