Komunikaty PR

Sezon wiosna/lato 2021 mieni się kolorami Silcare!

2021-04-20  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

Wiosna rządzi się swoimi prawami i… kolorami! Malinowe sorbety, orzeźwiająca mięta, lawenda,
a może słoneczny żółty? W tym sezonie warto postawić na pastelowe stylizacje paznokci! Czas na odrobinę szaleństwa, zabawę z kolorami i solidną dawkę energii! Poznaj najnowsze trendy z nową kolekcją trwałych i pełnych połysku lakierów hybrydowych Flexy marki Silcare.

Kolekcja lakierów hybrydowych Flexy pozwoli stworzyć nienaganny manicure i pedicure
w pastelowych odcieniach. Lakiery Flexy wyróżniają się elastycznością formuły i doskonałą przyczepnością. Dzięki intensywnemu napigmentowaniu, lakier gwarantuje efekt głębokiego i mocno nasyconego koloru, a także idealnego połysku. Produkty są uniwersalne - można je utwardzać w lampach UV lub UV-LED. Dzięki fotoinicjatorom utwardzanie jest szybkie i bezproblemowe.

W nowej pastelowej kolekcji znajdują się cztery najmodniejsze w sezonie wiosna/lato 2021 odcienie: słoneczny żółty (229), miętowy (230), lawendowy (231) oraz sorbetowy malinowy (232). Dzięki nim wiosenne i letnie stylizacje będą się mienić się kolorami tęczy w wydaniu pastelowym.

Lakiery doskonale wyglądają zarówno samodzielnie, jak i w niebanalnych połączeniach, mieniących się kolorami tęczy. To prawdziwie wakacyjne odcienie przywołujące na myśl beztroskie chwile. Sprawdzą się zarówno jako uzupełnienie stylizacji, ale też odgrywając w niej główną rolę.  W tym sezonie szalejemy, nie zapominając jednak, że podstawą idealnego manicure i pedicure są także zadbane i wypielęgnowane dłonie i stopy.

Razem z nową kolekcją marka przygotowała wiosenną niespodziankę. Do wygrania wycieczka do Paryża! Co trzeba zrobić? Weź udział w konkursie Change is Here – 4 pory roku. Zbierz wszystkie 4 kartoniki z serii Silcare Collections 2021, wykonaj stylizację paznokci i wrzuć jej zdjęcie pod postem konkursowym. Szczegóły w regulaminie akcji na stronie www.nails.silcare.com

Odważ się na zmianę i wybierz się razem z nami w podróż paznokciem po mapie!

CENA I POJEMNOŚĆ 11,50 zł/ 4,5g

Cena zestawu Madame Pastelle 39,99 zł

SILCARE to polski producent i wytwórca produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci zarówno domowej, jak
i profesjonalnej. Silcare to specjalista od paznokci, dłoni i stóp, to sprawdzona jakość w atrakcyjnej cenie. Firma istnieje na rynku ponad 15 lat, to wciąż jest na nowo odkrywana przez klientów. Jej symbolem stał się mocno różowy słoiczek – kultowy już produkt Base One, światłoutwardzalny żel do stylizacji paznokci. Spółka wytwarza swoje produkty w Gorzowie, zatrudniając na miejscu 400 osób. To tu powstają wielobarwne hybrydy, żele, ale również kosmetyka biała. Wśród pielęgnacji odnajdziemy m.in. linię nappa, dedykowaną do stóp, czy pięknie pachnącą So Rose! So Gold! Dłonie i stopy to nie tylko paznokcie, ale również wypielęgnowana skóra – filozofią firmy jest kompleksowe podejście. Kosmetyki marki Silcare można kupić w sieci wewnętrznej dystrybucji – Drogeriach Silcare, sklepie internetowym marki www.nails.silcare.com, ale i u partnerów w kraju i na świecie. Polska, dobra jakość w atrakcyjnej cenie – odkryj ją i zmieniaj się z nami!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.