SHEIN Cloud Car: Moda dostępna dla wszystkich
SHEIN – globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle – zakończył trasę swojego mobilnego showroomu Cloud Car, który podróżował po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. SHEIN Cloud Car ruszył w podróż 21 października, zaczynając od Warszawy, a 6 listopada zakończył swoją trasę w Katowicach. W trakcie tej podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.
W ciągu kilku tygodni, SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living, oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego „on demand” opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” – wyjaśnia Jolanta Stryjczak, Dyrektor Public Relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.