Komunikaty PR

SHEIN Cloud Car: Moda dostępna dla wszystkich

2024-11-12  |  13:40
Biuro prasowe
Do pobrania Mat.pras. ( 0.03 MB )

SHEIN – globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle – zakończył trasę swojego mobilnego showroomu Cloud Car, który podróżował po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. SHEIN Cloud Car ruszył w podróż 21 października, zaczynając od Warszawy, a 6 listopada zakończył swoją trasę w Katowicach. W trakcie tej podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.

W ciągu kilku tygodni, SHEIN Cloud Car odwiedził Warszawę, Kraków, Poznań, Wrocław, Zabrze i Katowice przyciągając zainteresowanie ponad 15 tysięcy osób. Odwiedzający mieli okazję zapoznać się z szerokim portfolio produktów SHEIN, które obejmuje ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living, oraz kosmetyki marki SHEGLAM dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.

„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego „on demand” opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” – wyjaśnia Jolanta Stryjczak, Dyrektor Public Relations SHEIN w Polsce.

Trasa Cloud Car spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających, co świadczy o rosnącej popularności marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął uwagę szczególnie młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy najchętniej dokonują zakupów poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawili się również konsumenci w przedziale wiekowym 40+, zainteresowani modą dla kobiet i dla mężczyzn.

Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim, gdzie marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley Biuro prasowe
2024-11-14 | 17:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Zakupy Pierwsze świąteczne zakupy, czyli Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City
2024-11-13 | 11:10

Pierwsze świąteczne zakupy, czyli Jarmark Produktów Regionalnych w Blue City

Już dziś – w środę 13 listopada rusza kolejna edycja Jarmarku Produktów Regionalnych. Do soboty 16 listopada lokalni producenci i dostawcy czekają na kilkunastu stoiskach, gdzie
Zakupy Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert
2024-11-06 | 15:00

Black Sales Weeks w Komfort – pięć tygodni satysfakcjonujących ofert

Komfort rozpoczyna „Black Sales Weeks” – pięciotygodniową akcję pełną gorących promocji, której kulminacyjnym momentem będą Black Friday i Cyber Monday. Już od 5

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Zakupy

Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić

Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów.  Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.

Edukacja

Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć

Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.