Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee
Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
w menu. Tym razem portfolio kawiarni zostało poszerzone o pyszny zestaw promocyjny składający się z dowolnie wybranej kawy klasycznej oraz bloku ciasteczkowego z czekoladą lub maślanego z karmelem i czekoladą – to prawdziwie pyszny duet, którego warto skosztować!
Duet wyjątkowych smaków
Rozpływające się w ustach bloki deserowe od Costa Coffee niezwykle dobrze współgrają
z naturalną słodyczą mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend. Właśnie dlatego do menu kawiarni dołączył nowy zestaw promocyjny, który łączy niepowtarzalny charakter wybranego napoju klasycznego z rozpieszczającymi kubki smakowe słodkościami. Wśród propozycji kawowych, z których skomponować można swój wymarzony duet znajdziemy pełne charakteru Espresso, które jednym łykiem doda nam energii na cały dzień wyzwań. Z kolei dla poszukujących dłuższej chwili z kubkiem aromatycznej kawy, idealnie sprawdzi się Americano, a miłośnicy delikatniejszych smaków zachwyceni będą tradycyjnym, śniadaniowym Cappuccino oraz lekkim i mlecznym Latte. Jedną z ulubionych przez Gości kawowych opcji
w Costa Coffee jest wykończone aksamitną pianką Flat White - pozycja ta dostępna jest
w wersji letniej – na zimno oraz klasycznej na ciepło, a każda z nich swoim aromatem zachwyci nawet największych kawoszy. Corto z kolei, poprzez specjalny proces parzenia wydobywa
z kawy kuszące, czekoladowe nuty – idealnie łączące się z dostępnymi w zestawie słodkimi blokami.
Tu do wyboru mamy dwie nietuzinkowe propozycje od Costa Coffee. Blok ciasteczkowy
z czekoladą to połączenie mlecznej, rozpływającej się w ustach czekolady z niezwykle kruchym i pożywnym ciasteczkiem. Blok maślany z karmelem i czekoladą z kolei łączy trzy niezwykłe tekstury i smaki w całość, która współgra ze sobą perfekcyjnie, dostarczając przy tym naszym kubkom smakowym niepowtarzalnych wrażeń. Jak wyglądać będzie Twój zestaw?
Smak tam, gdzie jest potrzebny
Dobierz swoje ulubione smaki od Costa Coffee i ciesz się latem pełnym aromatu. Wszystkie wymienione produkty czekają na skosztowanie w najbliższej kawiarni.
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.