Komunikaty PR

Smak prawdziwych wędlin w Lidl Polska na Wielkanoc

2023-03-28  |  01:00
Biuro prasowe

Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół.

Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok – dostępną tylko w sklepach sieci. Pod marką klienci znajdą szeroki asortyment: wędlin, kiełbas (w plastrach i w całości), parówek, frankfurterek oraz konserw. Łącznie to ponad 100 produktów pod marką Pikok oraz kilkanaście artykułów Pikok Premium. Produkty zapakowane są w wygodne opakowania, dzięki którym nie tracą wyjątkowego smaku, a ich świeżość zachowana jest na dłużej.

Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych, Lidl Polska rozszerzył ofertę o tradycyjne produkty. Wśród artykułów marki Pikok klienci znajdą wędliny i kiełbasy o wyjątkowym smaku. Produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym, będą wprost idealne, aby poczęstować nimi gości przy wielkanocnym stole. W ofercie Lidl Polska znajdziemy m.in. boczek rolowany, karczek wiejski, schab wiejski oraz szynkę wiejską, które od poniedziałku, 27 marca, będą oferowane w jeszcze niższej cenie – 3,99 zł/ 100 g (zamiast 4,99 zł/ 100 g). Wędliny są bez dodatku fosforanów oraz glutaminianu monosodowego. Wśród produktów Pikok nie zabraknie także kiełbasy białej z szynki, która będzie świetnym dodatkiem do żurku. Kiełbasa dostępna jest na stałe w sklepach Lidla w niskiej, atrakcyjnej cenie – tylko 10,99 zł/ 500 g/ 1 opak.


O kampanii

Kampania „Pikok – smak prawdziwych wędlin” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do 8 kwietnia br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.