Komunikaty PR

Smak prawdziwych wędlin w Lidl Polska na Wielkanoc

2023-03-28  |  01:00
Biuro prasowe

Za kilka tygodni spotkamy się w gronie najbliższych podczas Wielkanocy. Na stołach królować będzie sałatka jarzynowa, żurek z białą kiełbasą, pasztet w różnych odsłonach, jaja podane w rozmaitych wersjach. Jeśli zależy nam na smaku prawdziwych wędlin, warto odwiedzić sieć Lidl Polska – produkty marki Pikok będą idealne na wielkanocny stół.

Lidl Polska rozpoczął kampanię promującą markę Pikok – dostępną tylko w sklepach sieci. Pod marką klienci znajdą szeroki asortyment: wędlin, kiełbas (w plastrach i w całości), parówek, frankfurterek oraz konserw. Łącznie to ponad 100 produktów pod marką Pikok oraz kilkanaście artykułów Pikok Premium. Produkty zapakowane są w wygodne opakowania, dzięki którym nie tracą wyjątkowego smaku, a ich świeżość zachowana jest na dłużej.

Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych, Lidl Polska rozszerzył ofertę o tradycyjne produkty. Wśród artykułów marki Pikok klienci znajdą wędliny i kiełbasy o wyjątkowym smaku. Produkty premium, czyli wędliny wędzone drewnem olchowym, będą wprost idealne, aby poczęstować nimi gości przy wielkanocnym stole. W ofercie Lidl Polska znajdziemy m.in. boczek rolowany, karczek wiejski, schab wiejski oraz szynkę wiejską, które od poniedziałku, 27 marca, będą oferowane w jeszcze niższej cenie – 3,99 zł/ 100 g (zamiast 4,99 zł/ 100 g). Wędliny są bez dodatku fosforanów oraz glutaminianu monosodowego. Wśród produktów Pikok nie zabraknie także kiełbasy białej z szynki, która będzie świetnym dodatkiem do żurku. Kiełbasa dostępna jest na stałe w sklepach Lidla w niskiej, atrakcyjnej cenie – tylko 10,99 zł/ 500 g/ 1 opak.


O kampanii

Kampania „Pikok – smak prawdziwych wędlin” – została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do 8 kwietnia br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Udane półrocze Galerii Katowickiej Biuro prasowe
2024-08-01 | 10:05

Udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Zakupy Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
2024-07-31 | 12:30

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre
Zakupy Apart dołącza do ETC Swarzędz
2024-07-30 | 15:00

Apart dołącza do ETC Swarzędz

Znana i lubiana marka jubilerska już niebawem dołączy do ETC. Grupa Capital Park, właściciel swarzędzkiego centrum handlowego, podpisała umowę na wynajem powierzchni z Apart. Będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Sport

Odpowiednio skomponowany jadłospis zwiększa efektywność treningów. Sportowcy amatorzy zapominają o warzywach i owocach

Specjaliści do spraw żywienia zauważają, że amatorzy sportu popełniają wiele błędów dietetycznych. Najczęstsze z nich to zbyt mała ilość warzyw i owoców w codziennej diecie, rezygnacja z produktów zbożowych, a jednocześnie zbyt duże spożycie białka. – Jeżeli sportowiec zapomina o warzywach i owocach, to dostarcza bardzo mało związków przeciwutleniających, które nie są w stanie w tej sytuacji neutralizować wolnych rodników wytwarzanych w czasie intensywnego wysiłku. One z kolei niszczą struktury komórkowe, ale też wpływają na gorszą pracę mózgu, szybsze starzenie się i zwiększają ryzyko nowotworów – mówi Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyczka kliniczna.

Gwiazdy

Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie

Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.

Konsument

Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana

Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.