Komunikaty PR

Smakowite święta w CH Rondo

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Świąteczna strefa, warsztaty kulinarne i piękne dekoracje będą czekać na klientów CH Rondo w dniach 10-19 grudnia. Gwiazdkowe zakupy umili dodatkowo atrakcyjna promocja, w ramach której klienci otrzymają foremki do pieczenia oraz książkę kucharską z przepisami świątecznymi.

Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale wszędzie czuć już cudowną, bożonarodzeniową atmosferę. Za oknem pojawił się pierwszy śnieg, w radiu rozbrzmiewają zimowe piosenki, a na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne. Wyjątkowy nastrój zapanował również w CH Rondo. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już od 10 grudnia w pobliżu perfumerii Sephora i Kwiaciarni Olivia stanie świąteczna scenografia z wielkoformatowym domkiem z piernika, na tle której klienci będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.

W weekendy (11-12 i 18-19 grudnia) atrakcji w CH Rondo będzie jeszcze więcej.  W tych dniach w godz. 11-19 odbędą się warsztaty kulinarne dla dzieci, podczas których mali kucharze wspólnie z opiekunami udekorują ciastka i domki z piernika. Z myślą o miłośnikach gotowania CH Rondo przygotowało dla klientów również konkurs na najciekawszy przepis tradycyjnych specjałów świątecznych. Więcej szczegółów można znaleźć na Facebooku centrum.

W dniach 10-19 grudnia na wszystkich klientów CH Rondo będzie też czekać atrakcyjna promocja. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150 zł otrzymają w prezencie świąteczny zestaw kulinarny – foremki do pieczenia oraz książkę kucharską ze specjałami świątecznymi. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu na kwotę max. 50 zł).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce Biuro prasowe
2024-10-31 | 11:40

Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce

Ponad połowa polskich seniorów (53% ankietowanych) czuje się młodziej niż wskazywałaby na to metryka. Prawie tyle samo z nich (45%) przyznaje, że jest niemal cały czas online.
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-10-31 | 10:00

Polki mają mniej czasu na życie zawodowe

W niemal połowie domów panuje partnerski model łączenia życia zawodowego z domowym, w którym mężczyzna i kobieta dzielą się po równo obiema sferami. Co piąte gospodarstwo domowe przyjęło model mieszany, w
Styl życia Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
2024-10-31 | 01:00

Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację

Zbliżające się Halloween może być doskonałym pretekstem do zorganizowania oryginalnego eventu firmowego, który pomoże pracownikom lepiej się poznać, zbudować jedność w zespole i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.