Smakowite święta w CH Rondo
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Świąteczna strefa, warsztaty kulinarne i piękne dekoracje będą czekać na klientów CH Rondo w dniach 10-19 grudnia. Gwiazdkowe zakupy umili dodatkowo atrakcyjna promocja, w ramach której klienci otrzymają foremki do pieczenia oraz książkę kucharską z przepisami świątecznymi.
Do świąt zostało jeszcze trochę czasu, ale wszędzie czuć już cudowną, bożonarodzeniową atmosferę. Za oknem pojawił się pierwszy śnieg, w radiu rozbrzmiewają zimowe piosenki, a na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne. Wyjątkowy nastrój zapanował również w CH Rondo. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już od 10 grudnia w pobliżu perfumerii Sephora i Kwiaciarni Olivia stanie świąteczna scenografia z wielkoformatowym domkiem z piernika, na tle której klienci będą mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.
W weekendy (11-12 i 18-19 grudnia) atrakcji w CH Rondo będzie jeszcze więcej. W tych dniach w godz. 11-19 odbędą się warsztaty kulinarne dla dzieci, podczas których mali kucharze wspólnie z opiekunami udekorują ciastka i domki z piernika. Z myślą o miłośnikach gotowania CH Rondo przygotowało dla klientów również konkurs na najciekawszy przepis tradycyjnych specjałów świątecznych. Więcej szczegółów można znaleźć na Facebooku centrum.
W dniach 10-19 grudnia na wszystkich klientów CH Rondo będzie też czekać atrakcyjna promocja. Osoby, które zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150 zł otrzymają w prezencie świąteczny zestaw kulinarny – foremki do pieczenia oraz książkę kucharską ze specjałami świątecznymi. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu na kwotę max. 50 zł).
Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce
Polki mają mniej czasu na życie zawodowe
Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.