SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Na przestrzeni listopada mężczyźni na całym świecie przyłączają się do akcji charytatywnej fundacji Movember. W kilkudziesięciu krajach, m.in. w Australii, Belgii, Kanadzie, Czechach, Hiszpanii, Singapurze, Szwajcarii, a w tym roku także w Polsce, reprezentowanej przez pracowników międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS, mężczyźni na miesiąc rezygnują z maszynek do golenia i zapuszczają wąsy oraz brody. W ten sposób zwracają uwagę na problem onkologii, jak również innych chorób mężczyzn.
SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn. Mowa o specjalistach z polskich centrów rozwoju w Poznaniu i Warszawie, a także z innych krajów. Przez cały listopad tematyka ważności dbania o męskie zdrowie rozbrzmiewał w biurach i komunikacji globalnego producenta oprogramowania. W szczególności chodzi o walkę z rakiem prostaty, którego uważa się za jednego z najczęstszych typów męskich nowotworów. Dołączając do globalnego ruchu Movember, pracownicy płci męskiej wzięli udział w wyzwaniu zapuszczania wąsów i brody oraz w wyzwaniu MOVEmber Step. Ostateczne wyniki aktywnego stylu życia męskiego zespołu SOFTSWISS nie zostały jeszcze podsumowane, ale już teraz wiadomo, że łącznie faceci przeszli i przebiegli ponad 12 tysięcy kilometrów. Jest to odległość równa 2,2 lotu transatlantyckiego z Nowego Jorku do Londynu.
Ponadto wszyscy uczestnicy globalnej kampanii mogli zadać pytania urologowi i andrologowi, a także otrzymać ważne zalecenia dotyczące dbania o swoje męskie zdrowie. Kierownictwo firmy wsparło wolę wśród swoich pracowników na zwrócenie uwagi na ważny temat – zorganizowano zdrowe śniadanie dla dzieci w swoich biurach, a dla zwycięzców wyzwania przygotowano pudełka ze sportowymi upominkami za podjęte kroki. Docenieni zostaną również ci, którzy przez cały miesiąc świadomie zapuszczali zarost – zwycięzcy zostaną nagrodzeni wizytą u barbera.
Globalna kampania Movember odbywa się na całym świecie od 2003 roku. Zaczęło się od małej inicjatywy dwóch aktywistów z Australii, którzy zaproponowali zapuszczenie wąsów i brody oraz przekazanie darowizn na cele charytatywne w celu sfinansowania projektów związanych ze zdrowiem mężczyzn. Okazuje się, że już w 2020 roku fundusz wsparło ponad 6,5 miliona osób na całym świecie, a z roku na rok liczba ta tylko rośnie. Movember ma globalny cel, jakim jest zmniejszenie przedwczesnej umieralności mężczyzn o 25% do 2030 roku.
To nie pierwsza światowa akcja zdrowotna wspierana w poznańskim i warszawskim centrum rozwoju międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS. Deweloper ma biura na całym świecie, ale Polska jest priorytetowym krajem wzrostu i rozwoju, a lokalnym zespołom poświęca się szczególną uwagę. W październiku tego roku SOFTSWISS dołączył do ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi Różowy Październik. SOFTSWISS zrefundował koszty badań USG piersi lub mammografii wszystkim swoim pracownicom, czyli ponad 600 osobom.
—---------------------------------
INFORMACJA
SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Malcie, Gruzji, Bułgarii i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Najlepsze miejsce pracy roku”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS został uhonorowany w kategoriach „Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta” podczas International Gaming Awards (IGA) oraz „Najlepsza obsługa klienta roku” podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje”, a także „Pracownik roku”.
![Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe](/files/2115208543/nera-405xe-1_1,w_246,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji
![Dreame comes true – doskonały rok marki](/files/_uploaded/glownekonf_1696490128,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dreame comes true – doskonały rok marki
![Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji](/files/_uploaded/glownekonf_1704616474,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Trzy asy sprzątania od Dreame w promocji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4-ram,w_274,_small.jpg)
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.
Dom i ogród
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto,w_133,_small.jpg)
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1_1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.