Komunikaty PR

Sopockie Perły 2021 - trwa konkurs o sopocką nagrodę turystyczną

2021-10-14  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Trwa trzecia edycja konkursu Sopockie Perły 2021. Firmy, organizacje, instytucje działające w Sopocie mogą zgłaszać swoją kandydaturę w jednej z pięciu kategorii: Pro Eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. Na zgłoszenia mają czas do końca października, a łączna pula nagród to 25 000 zł.

Konkurs organizuje Sopocka Organizacja Turystyczna we współpracy z Miastem Sopot. To właśnie działania spójne z wizerunkiem Sopotu mają największe szanse na wygraną. Pod uwagę będzie brane podkreślenie charakteru miasta, jego walorów turystycznych i kulturalnych, a także zgodność projektów z uchwałą krajobrazową oraz strategią marketingową Miasta Sopotu.

Pięć kategorii do wyboru

Organizatorzy Sopockich Pereł przewidzieli aż pięć kategorii, w których można zgłosić projekty. W kategorii “Pro Eko” można przedstawiać działania nastawione na ochronę środowiska. “Wydarzenie” przeznaczone jest dla najlepszych sopockich imprez. Najciekawsze i najbardziej regionalne oferty kulinarne docenione zostaną w kategorii “Kulinaria”, a najbardziej jakościowe i kompleksowe, i przy tym najciekawsze, oferty noclegowe - w kategorii “Pobyt”. Jest też coś dla inicjatyw, które z sukcesem rozpoczęły swoją działalność w Sopocie w roku 2021 - mogą one rywalizować w kategorii “Debiut”.

- Zachęcamy do udziału w konkursie, który jest świętem branży turystycznej w Sopocie - komentuje Anna Golec-Mastroianni, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. - Widzimy, że z roku na rok rośnie zainteresowanie nasza inicjatywą, udało nam się też pozyskać ciekawych patronów medialnych. Konkurs jest szansą dla sopockich organizacji i instytucji, które udział w nim mogą wykorzystać jako dodatkową formę promocji i możliwość wymiany doświadczeń.

Atrakcyjne nagrody      

Najlepsze inicjatywy w każdej kategorii otrzymają nagrody w wysokości 5 000 zł z przeznaczeniem na realizację wybranego działania promocyjnego w uzgodnieniu z organizatorem konkursu. Łączna pula nagród to 25 000 zł, a fundatorem jest Miasto Sopot. 

Finałem konkursu będzie uroczysta Gala, podczas której nastąpi ogłoszenie wyników i wręczenie nagród. Celem wydarzenia będzie również integracja sopockiej branży turystycznej. Gala odbędzie się 9 grudnia w Sheraton Sopot Hotel. 

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez formularz online dostępny na stronie visit.sopot.pl/konkurs-sopockie-perly-formularz/ do 31 października.

Patronami medialnymi konkursu są: Dziennik Bałtycki, Prestiż Magazyn Trójmiejski oraz portale iBedeker.pl oraz esopot.pl.

O konkursie Sopockie Perły 

Konkurs o Sopocką Nagrodę Turystyczną  „Sopockie Perły” adresowany jest do przedsiębiorców prowadzących działania w Sopocie w szeroko pojętej branży turystycznej. Odbywa się od roku 2019. 

Głównym celem inicjatywy jest wyłonienie najciekawszych, nowatorskich i spójnych z wizerunkiem Miasta Sopotu działań z zakresu rozwoju turystyki przeprowadzonych przez instytucje i firmy.  

Łączna pula nagród w konkursie wynosi 25 000 PLN w 5 kategoriach: Pro eko, Wydarzenie, Kulinaria, Debiut oraz Pobyt. 

Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Sopocka Organizacja Turystyczna (SOT) we współpracy z Miastem Sopot. SOT zrzesza ponad 100 sopockich firm.

W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Sopotu, Przewodniczący Komisji Turystyki i Uzdrowiska Rady Miasta Sopotu, Prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej, Wiceprezes Sopockiej Organizacji Turystycznej oraz eksperci tematyczni w poszczególnych kategoriach konkursowych.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Jest już nowy rozkład lotów! Sprawdź nowości z Wrocławia Biuro prasowe
2021-10-27 | 11:00

Jest już nowy rozkład lotów! Sprawdź nowości z Wrocławia

Sześć nowych kierunków i dwa wyczekiwane powroty – siatka połączeń z Wrocławia na jesień i zimę zapowiada się naprawdę atrakcyjnie. Nowy, zimowy rozkład lotów
Podróże Odkryj smaki świata z Diamant i wygraj bon na wakacje marzeń
2021-10-26 | 14:00

Odkryj smaki świata z Diamant i wygraj bon na wakacje marzeń

Miłość do jedzenia i podróży zwalczą wszystkie przeciwności. Ten, kto uwielbia gotować i jeść, wyczaruje coś pysznego nawet z pustej lodówki, a zakochani w
Podróże Kto może wziąć udział w konkursie Sopockie Perły i dlaczego warto to zrobić?
2021-10-22 | 10:20

Kto może wziąć udział w konkursie Sopockie Perły i dlaczego warto to zrobić?

Sopockie Perły to konkurs adresowany do firm działających na terenie najpiękniejszego polskiego kurortu. Jakie korzyści przynosi uczestnikom - opowiada  Anna Golec-Mastroianni, prezeska

Więcej ważnych informacji

Uroda

Grażyna Szapołowska: Choć się starzejemy, to nasze serce nie powinno mieć zmarszczek. Chcę zachęcać kobiety, żeby korzystały z życia i były szczęśliwe same dla siebie

Aktorka chce udowodnić kobietom, że w swoim życiu można bardzo wiele zmienić, jeśli się tylko tego chce. Trzeba tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i pozbyć się blokad, które utrudniają rozwój i funkcjonowanie. Jako ambasadorka Fundacji „Serce nie ma zmarszczek” pomaga w budowaniu społeczności kobiet, które chcą inspirować, motywować i wspierać inne panie w drodze do źródeł swojej wewnętrznej energii. Grażyna Szapołowska przekonuje, że każda z nas jest niepowtarzalna i ma bardzo wiele do zaoferowania zarówno sobie samej, jak i całemu światu.

Seriale

Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”

Piosenka promuje najnowszą produkcję Playera „Pajęczyna” z Joanną Kulig w roli głównej. „Serca gwiazd” w interpretacji Darii Zawiałow to utwór łączący w sobie nowoczesność z klimatem lat 80. Wokalistka podkreśla, że interpretacja przeboju Haliny Frąckowiak we współczesnej aranżacji ma zupełnie inny wydźwięk niż oryginał.

Media i PR

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii. Do nowych realiów przekonali się zarówno organizatorzy, jak i dziennikarze

Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością cieszyły się realizowane w formule online webinary, szkolenia i konferencje. Choć część z nich prawdopodobnie zostanie utrzymana w tym formacie także po wygaszeniu pandemii, to organizatorzy chętnie wracają do tradycyjnych spotkań.