Soudal dla rozwoju kolarstwa
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Ponad 130 kolarzy amatorów na trasie dookoła Kampinosu
Tegoroczna, trzecia już edycja wydarzenia kolarskiego Coffee Ride zorganizowanego przez firmę Soudal w Cząstkowie Mazowieckim zgromadziła ponad 130 amatorów „dwóch kółek”. Dokładnie w światowy Dzień Roweru kolarze pokonali prawie 57-lkilometrowa trasę, którą przejechali wspólnie z jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski, zawodowo związanym przez wiele lat z zespołem Lotto Soudal – Tomaszem Marczyńskim. Firma Soudal – organizator imprezy od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Tegoroczny Soudal Coffee Ride był trzecią odsłoną tego cieszącego się coraz większą popularnością wydarzenia dla kolarzy amatorów, podczas którego można było nie tylko czerpać przyjemność z jazdy na rowerze u boku doświadczonego kolarza, ale również rozsmakować się w wyśmienitej kawie i wygrać atrakcyjne nagrody. Dla pasjonatów rowerowych wojaży organizatorzy przygotowali 57-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. Od trzech lat imprezę organizuje i promuje firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej, jubileuszowej, osiemdziesiątej edycji wyścigu Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Poza ogromną renomą jaką cieszy się wyścig Tour de Pologne wśród kolarzy profesjonalistów, wydarzenie jest także doskonałą okazją do promocji tego sportu wśród amatorów.
W tym roku Soudal CoffeeRide 2023 cieszył się ogromnym zainteresowaniem wśród kolarzy amatorów - wzięło w nim udział ponad 130 osób. Impreza była wstępem do nadchodzącej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, którego głównym sponsorem jest także marka Soudal. W tym roku Wyścig odbędzie się w czterech miejscowościach: Skawinie – już 24.06.2023, Starym Sączu (05.08.2023) oraz Wieliczce i Niepołomicach (29-30.09.2023).
NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu
Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
Zmagania pływackie zawodników Olimpiad Specjalnych na basenie wrocławskiej AWF
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.