Komunikaty PR

Soudal partnerem pierwszych mistrzostw kolarskich branży budowlanej

2024-05-09  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Już 18 maja 2024 roku w Podłężu o godz. 10.10 wystartują pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym. W wyścigu można wziąć udział indywidualnie, ale organizatorzy zachęcają do startu także drużyny firmowe. Jedynym warunkiem, który musi spełnić uczestnik, jest powiązanie zawodowe z branżą budowlaną. Partnerem wydarzenia jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.

Organizatorzy wydarzenia przygotowali dla uczestników program obfitujący w wyzwania i atrakcje. Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wystartują już 18 maja o godzinie 10.10 w Podłężu spod siedziby firmy Smay. Kolarze pojadą szlakami malowniczej Puszczy Niepołomickiej trasą liczącą 50 km dla kobiet i o długości 84,5 km dla mężczyzn. Będzie to pierwsze w Polsce wydarzenie sportowe dla osób związanych z branżą budowlaną, które ma na celu promocję kolarstwa, integrację środowiska, a także… wsparcie dla potrzebujących. Hasło przewodnie imprezy to - „Pomaganie buduje. A kto się zna lepiej na budowaniu niż Ty?”, a dochód z imprezy zostanie przeznaczony na pomoc dla podopiecznych Fundacji Rodziny Maj im. Piotra Maja.

Ambasadorami wydarzenia zostały znane postacie ze świata sportu, m.in. Czesław Lang - polski kolarz torowy i szosowy, wicemistrz olimpijski oraz dwukrotny medalista szosowych mistrzostw świata, działacz sportowy oraz organizator Tour de Pologne UCI World Tour, Tomasz Marczyński -  czterokrotny Mistrz Polski w kolarstwie szosowym, zwycięzca dwóch etapów Vuelty, przez wiele lat związany z zespołem kolarskim Lotto Soudal, Rafał Sonik - przedsiębiorca, kierowca w rajdach terenowych w kategorii quadów, zwycięzca rajdu Dakar, dziewięciokrotny zdobywca Pucharu Świata FIM, pięciokrotny mistrz Polski w rajdach enduro, Jakub Colin Brzeziński - rajdowy Mistrz Polski 2019 i 2021, rajdowy v-ce Mistrz Polski 2016-2023 i Bartłomiej Ostałowski - kierowca rajdowy, rekordzista Guinessa w dryfcie. Poza wyzwaniami sportowymi uczestnicy mogą wziąć udział w spotkaniach networkingowych branży budowlanej, wysłuchać powerspech Rafała Sonika oraz uczestniczyć w kolacji charytatywnej z występami artystycznymi i pokazem akrobatycznym podczas której odbędzie się licytacja charytatywna z unikalnymi fantami.

Partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym jest firma Soudal, która od lat aktywnie promuje kolarstwo – zarówno zawodowe, jak i amatorskie. To także sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne. To obok Vuelta a España, Giro Italia i Tour de France jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Od siedmiu lat firma jest głównym sponsorem Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W ubiegłym roku Soudal był jednym z głównych organizatorów Rajdu Gorących Serc - inicjatywy powstałej z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się miłośnicy sportu z niepełnosprawnościami, która ze względu na unikalną formułę i duże zainteresowanie będzie kontynuowana we wrześniu tego roku. Firma wspiera także wspólne treningi amatorów i profesjonalistów, które organizowane są okazjonalnie w siedzibie firmy w Cząstkowie Mazowieckim.

 

Więcej informacji na temat Pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w Kolarstwie Szosowym oraz warunków uczestnictwa można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia - https://www.smay.pl/mistrzostwa-polski-branzy-budowlanej-w-kolarstwie-szosowym-2024/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.