Soudal rozpoczął sezon rowerowy
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Prawie 100 kolarzy amatorów wyruszyło spod siedziby Soudal w Cząstkowie Mazowieckim na trasę tegorocznego Coffee Ride z Tomaszem Marczyńskim - jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski. Impreza zorganizowana została już po raz czwarty przez firmę Soudal, która od lat promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.
Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 70-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. W tym roku w imprezie wzięły udział także dzieci, dla których przygotowane zostały specjalne atrakcje – rowerowy tor przeszkód i aktywności sportowe. Coffee Ride cieszy się dużą popularnością wśród amatorów „dwóch kółek”, którzy mają okazję nie tylko spędzić aktywnie czas z zawodowym kolarzem, ale także napić się dobrej kawy, wypróbować kosmetyki rowerowe marki Soudal i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Organizatorem imprezy była firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej edycji wyścigu Tour de Pologne.
CoffeeRide był wstępem do nadchodzącej, szóstej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W tym roku Wyścig odbędzie się aż w pięciu miejscowościach - Skawinie (29.06.2024), Piwnicznej (13.07.2024), Rudach Raciborskich (24.08.2024), Wieliczce (20.09.2024) i finałowo w Niepołomicach (21.09.2024). Więcej informacji i zapisy na Wyścig na stronie – www.wyscig.cc

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.