Komunikaty PR

Soudal rozpoczął sezon rowerowy

2024-06-17  |  16:50
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Prawie 100 kolarzy amatorów wyruszyło spod siedziby Soudal w Cząstkowie Mazowieckim  na trasę tegorocznego Coffee Ride z Tomaszem Marczyńskim - jednym z najbardziej rozpoznawalnych i charyzmatycznych polskich kolarzy, wielokrotnym mistrzem Polski. Impreza zorganizowana została już po raz czwarty przez firmę Soudal, która od lat  promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce.

Wzorem ubiegłych edycji dla pasjonatów rowerowych wojaży przygotowano 70-kilometrową trasę wokół Kampinoskiego Parku Narodowego, a uczestnikom przewodził wielokrotny mistrz Polski w kolarstwie szosowym – Tomasz Marczyński. W tym roku w imprezie wzięły udział także dzieci, dla których przygotowane zostały specjalne atrakcje  – rowerowy tor przeszkód i aktywności sportowe. Coffee Ride cieszy się dużą popularnością wśród amatorów „dwóch kółek”, którzy mają okazję nie tylko spędzić aktywnie czas z zawodowym kolarzem, ale także napić się dobrej kawy, wypróbować kosmetyki rowerowe marki Soudal i wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Organizatorem imprezy była firma Soudal – sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i oficjalny partner tegorocznej edycji wyścigu Tour de Pologne.

CoffeeRide był wstępem do nadchodzącej, szóstej edycji Wyścigu by Tomasz Marczyński, w którym kolarze amatorzy mają możliwość spróbować swych sił i zmierzyć się z zawodowym kolarzem. W tym roku Wyścig odbędzie się aż w pięciu miejscowościach - Skawinie (29.06.2024), Piwnicznej (13.07.2024), Rudach Raciborskich (24.08.2024), Wieliczce (20.09.2024) i finałowo w Niepołomicach (21.09.2024). Więcej informacji i zapisy na Wyścig na stronie – www.wyscig.cc      

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:00

Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?

Polacy zdają sobie sprawę ze znaczenia aktywności fizycznej, jednak mimo to większość z nas nie spełnia zaleceń WHO w tym zakresie. Co ciekawe, powodem nie zawsze jest brak czasu, a
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.