Soudal wspiera ideę „Pomaganie buduje”
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Pierwsze Mistrzostwa Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym zakończyły się ogromnym sukcesem – zarówno pod kątem popularności wydarzenia, jak i zebranych funduszy na pomoc potrzebującym. Oficjalnym partnerem pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, organizowanych przez firmę SMAY, pod honorowym patronatem Polskiego Związku Kolarskiego, była firma Soudal, która od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. Podczas wydarzenia udało się zrealizować założenie misji „Pomaganie buduje” i zebrać aż 2 250 000 złotych, które przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Rodziny Maj.
W Pierwszych Mistrzostwach Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym wzięło udział ponad 780 osób związanych zawodowo z branżą budowlaną w tym niemal 200 kolarzy amatorów. Oprócz pasjonującego wyścigu, inicjatywa „Pomaganie Buduje” była doskonałą okazją do merytorycznego spotkania środowiska. W trakcie wydarzenia odbyło się wiele spotkań networkingowych – rozmów oraz speedmeetingów pełnych merytorycznych i inspirujących dyskusji. Jednymi z największych atrakcji wydarzenia szeroko komentowanymi przez uczestników były motywujące powerspeeche ambasadorów imprezy - Rafała Sonika i Bartka Ostałowskiego. Po zakończeniu wyścigu odbyła się kolacja charytatywna połączona z licytacją wyjątkowych nagród, w tym m.in. dnia z Czesławem Langiem na Tour de Pologne, treningu w Hiszpanii z Tomaszem Marczyńskim czy udziału w Wielkiej Wyprawie Maluchów do Monte Cassino. Wszystkie środki zebrane przez organizatorów wydarzenia oraz licytacji trafiły do potrzebujących. Inicjatywa „Pomaganie buduje” ma swoją kontynuację – wszyscy, którzy chcą wesprzeć podopiecznych Fundacji Rodziny Maj mogą dołączyć do akcji poprzez wpłaty na stronie Siepomaga.pl
Firma Soudal - oficjalny partner pierwszych Mistrzostw Polski Branży Budowlanej w kolarstwie szosowym, od lat aktywnie promuje i wspiera rozwój kolarstwa w Polsce. To sponsor tytularny drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step i od lat oficjalny partner najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce - Tour de Pologne i jedno z największych wydarzeń sportowych w klasie UCI World Tour na świecie, które promuje Polskę na arenie międzynarodowej. Co ważne - Soudal wspiera nie tylko zawodowych sportowców, promuje także zdrowy tryb życia wśród amatorów. Dlatego firma chętnie zaangażowała się w pierwszy wyścig branżowy kolarzy amatorów, który okazał się sukcesem w wielu obszarach.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.