Komunikaty PR

Spacer po Pałacu Rzeczypospolitej oczami architekta Tomasza Koniora

2024-08-14  |  09:50
Biuro prasowe

Pałac Rzeczypospolitej w Warszawie to miejsce ponad trzystuletniej historii. Architektoniczne tajniki renowacji tego wyjątkowego obiektu w czasie niespotykanej formuły konferencji w formie spaceru odsłonił znany Tomasz Konior, twórca wielu prestiżowych projektów, w tym katowickiego NOSPR-u. Mecenat nad projektem objęła firma WIŚNIOWSKI. 

8 sierpnia sekrety Pałacu Rzeczypospolitej, barokowej perły architektury otoczonej Ogrodem Krasińskich, odkrywali przedstawiciele renomowanych biur projektowych z całej Polski. Kanwą narracji przewodnika – arch. Tomasza Koniora – była historia pałacu oraz kulisy procesu przywracania go do dawnej świetności i dostosowywania do współczesnych potrzeb. Uczestnicy eventu zyskali również niepowtarzalną okazję, by zanurzyć się w świecie rzadkich książek, unikatowych manuskryptów i rękopisów z kolekcji Biblioteki Narodowej.

- Setki rozwiązań z oferty marki WIŚNIOWSKI odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających projektów, stąd potrzeba obecności w niezwykłym środowisku architektów, którą realizujemy chociażby poprzez takie inicjatywy, jak partnerstwo nad ekskluzywnymi spotkaniami, gdzie swoją perspektywę nt. jednego z najcenniejszych zabytków stolicy odsłonił architekt i urbanista Tomasz Konior, współtwórca renowacji i aranżacji wystawy w Pałacu Rzeczypospolitej – podsumowuje Dariusz Zych, menadżer ds. współpracy z architektami w firmie WIŚNIOWSKI.

Wspierając to wydarzenie, WIŚNIOWSKI podkreśla swoje zaangażowanie w promocję dziedzictwa kulturowego oraz inicjatyw, które przyczyniają się do zachowania historycznych obiektów z myślą o przyszłych pokoleniach.

Wydarzenie organizowane przez OKK Design. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania Biuro prasowe
2024-12-23 | 15:54

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Anna Libera, AWA WSCHO z cyklu Strasznie nam się tu podoba! Muzeum Warszawy. fot. M. Matyjaszewski, A. Sulej   Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 42,
Sztuka Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni
2024-12-17 | 10:45

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

W najbliższą sobotę 21 grudnia w zabytkowej Elektrowni Karola Scheiblera w otoczeniu choinek oraz klimatycznych lampek odbędzie się koncert kolęd i pastorałek w wykonaniu Chóru
Sztuka NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
2024-12-10 | 12:00

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA    Grobowce w formie kaplicy w stylu neomauretańskim z wielobarwnej cegły, małej neoklasycystycznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.