Komunikaty PR

SPĘDŹ WALENTYNKI Z ROMANCE TV!

2024-01-15  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

Jak walentynkowy wieczór, to tylko z najbardziej romantyczną stacją w Polsce! Romance TV na 14 lutego przygotował dla widzów premierową podróż statkiem marzeń w filmie „Rejs ku szczęściu – Podróż poślubna do Ligurii” (godz. 20:00). Zaś o godz. 21:50 Romance TV zaprasza na światową premierę telewizyjną krótkometrażowego filmu o miłości, który po raz pierwszy w historii będzie laureatem polskiej kategorii w konkursie Blaue Blume w Berlinie.

Premierowa podróż do Ligurii w Walentynki!

„Statek marzeń” rusza w rejs do Ligurii. Na pokładzie są już obie pary młode, a konsultant ślubny Tom tuż przed uroczystością staje przed interesującym wyzwaniem. Młodsza para, Sofie i Julian,  planuje „mariage blanc” zwany też „lavender wedding“. Znacznie starsza para, Thorsten i Carlotta, tylko pozornie ułatwiają Tomowi jego pracę… Czy oba śluby będą udane?

Premiera filmu – laureata Blaue Blume 2024

W tym roku Walentynki będą szczególnie udane dla młodego twórcy, którego film zostanie nagrodzony podczas 14 edycji Festiwalu Blaue Blume w Berlinie. Tego dnia po raz pierwszy nagroda dla romantycznego filmu krótkometrażowego przyznana zostanie także dla kandydata z Polski. Nagrodzony film zostanie wyemitowany na Romance TV w walentynkowy wieczór jako telewizyjna premiera o godz. 21:50.

Widzowie mogą obejrzeć finałowe filmy na platformie https://player.pl/playerplus/kolekcje/blaue-blume,8723998 i zagłosować na faworyta. Autor najciekawszego uzasadnienia wygra romantyczny weekend dla dwojga!

Co jeszcze czeka widzów w lutym?

Romance TV oprócz walentynkowych propozycji przygotowała jeszcze trzy nowości:

„Pulchna jak ja”, premiera, 3.02. g. 20:00

Berlińska spikerka radiowa doradza w swojej lifestylowej audycji, jak schudnąć, choć sama ma lekką nadwagę i wszelkimi środkami próbuje zredukować nadmiar kilogramów. Niedługo potem zakochuje się w pewnym przystojniaku. Sytuacja się komplikuje, kiedy pani spikerka poznaje na joggingu szarmanckiego architekta krajobrazu, któremu jej ponadnormatywne kilogramy zupełnie nie przeszkadzają.

„Kro nakarmi królika?”, premiera, 24 lutego, g. 20:00

Po przeprowadzce i założeniu firmy w życiu Jule ma się rozpocząć nowy rozdział. Umówiła się ze swoim mężem, że będzie pracować w niepełnym wymiarze godzin, dopóki ich córka nie pójdzie do szkoły. Potem ma się skoncentrować na rozwoju swojej firmy. Jednak jak to zazwyczaj bywa, wszystko potoczyło się inaczej, niż było zaplanowane…

„Uczyć może każdy!”, premiera, 26.02, g. 20:00

Richard nie ma pracy. Na domiar złego zostawiła go żona. Matematyk wpada na genialny pomysł. Chce się zatrudnić w szkole swojej żony, choć ta praca nie będzie związana z jego wykształceniem.

 

Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Ingi Lindström, Utty Danelli oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Górscy Ratownicy”.

Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Za dystrybucję Romance TV w Polsce odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Polsat Box, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.

romance-tv.pl

facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle? Biuro prasowe
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy
Film IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV
2024-07-18 | 01:00

IGRZYSKA OLIMPIJSKIE NA ARTE.TV

W piątek, 26 lipca, rozpoczną się wyczekiwane XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu. Ta największa i najbardziej prestiżowa impreza sportowa odbywa się co cztery lata i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Nauka

Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady

Dzisiejsi nastoletni single są bardziej zadowoleni z bycia stanu wolnego niż ich rówieśnicy 10 lat temu – wynika z badań niemieckiego Uniwersytetu Johannesa Gutenberga w Moguncji. Ich autorzy podkreślają, że może to być następstwem obserwowanych w ostatnich latach trendów, kiedy spada liczba małżeństw i są one zawierane przez coraz starszych ludzi. Bycie singlem stało się  bardziej normalne i akceptowalne w społeczeństwie. Większej satysfakcji ze stanu wolnego badacze nie stwierdzili jednak wśród starszych grup badanych.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.