Komunikaty PR

Spokój i bezpieczeństwo. W Galerii Klif rusza Food Court i usługi beauty

2020-05-23  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Uphagena 27
80-237 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Do pobrania Klif ( 0.18 MB )

W Galerii Klif można znów korzystać z oferty gastronomicznej Food Courtu na miejscu, a także z usług fryzjerskich. To, co klienci cenili sobie najbardziej, wróciło! Jest przytulnie, spokojnie, relaksująco i, co najważniejsze, całkowicie bezpiecznie.   

W poniedzialek 4 maja Galeria Klif otworzyła sklepy z odzieżą, obuwiem i wyposażeniem wnętrz, które, obok czynnych przez cały czas apteki, drogerii, sklepu spożywczego, zoologicznego i piekarni, z pewnością skłoniły już wiele osób do odwiedzin zakupowych. Od 18 maja powodów do odwiedzin jest już więcej.  Zakupy można znów łączyć z przyjemnością degustacji lodów, ciast i owocowych soków i koktajli w tak lubianych lokalach jak Grycan, Na Zdrowie! Fresh! czy Nice Ice. Otwarte są także lokale: Como Ristorante , Silver Dragon oraz House of Protein.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Galeria Klif kompleksowo wdrożyła zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokłada wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i jednocześnie mieli poczucie całkowitego bezpieczeństwa. Sprzedawcy i obsługa czuwają, by klienci zachowywali bezpieczną odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej. Pomagają w tym estetyczne okrągłe naklejki i stojące pionowe znaki.

- Mamy nadzieję, że nasi klienci na nowo odkryją urok spędzania czasu w progach galerii Klif, zwłaszcza, że powodów do odwiedzin przybywa. Naszym atutem pozostaje kameralna atmosfera i wysoki poziom usług, a także już dostępna szeroka oferta handlowa, tak bardzo ceniona przez klientów  – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

Galeria Klif jest otwarta od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 21.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 20.00.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Dzieje się w ETC Swarzędz Biuro prasowe
2020-07-29 | 16:00

Dzieje się w ETC Swarzędz

Nowe marki i stoiska, końcówki letnich wyprzedaży i planowanie powrotu do szkoły ze szczytnym celem w tle. Tak zapowiada się ostatni miesiąc wakacji w ETC Swarzędz. Co dokładnie
Zakupy Chcemy oszczędzać – 70 proc. badanych Polaków częściej zwraca uwagę na ceny
2020-07-24 | 11:00

Chcemy oszczędzać – 70 proc. badanych Polaków częściej zwraca uwagę na ceny

Trend oszczędności zyskuje popularność wśród konsumentów. Blisko 70 proc. Polaków częściej niż przed pandemią COVID-19 zwraca uwagę na ceny produktów[1].
Zakupy Wakacyjna promocja w CH Osowa – do rozdania nietuzinkowe ręczniki plażowe
2020-07-21 | 13:23

Wakacyjna promocja w CH Osowa – do rozdania nietuzinkowe ręczniki plażowe

W dniach od 23-25 lipca CH Osowa przygotowało specjalną wakacyjną promocję. Do rozdania są setki wyjątkowych plażowych ręczników w letnich wzorach. Wystarczy zrobić zakupy i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Zdrowie

Kinga Zawodnik: Widziałam cierpienie osób chorych na raka z bliska. Mój tata niedawno zmarł na nowotwór

Prowadząca program TVN Style „Dieta czy cud?” zwraca uwagę, że regularne i kompleksowe badania specjalistyczne mogą uratować życie. Umożliwiają bowiem dokładną kontrolę stanu zdrowia i – w razie jakichkolwiek nieprawidłowości – szybką reakcję. Kinga Zawodnik zachęca także do wykonywania profilaktycznego samobadania piersi, dzięki któremu możliwe jest wczesne wykrycie choroby nowotworowej. Tłumaczy, że wie, jak ważne w przypadku raka jest natychmiastowe podjęcie leczenia, ponieważ jej tata zmagał się z nim przez długi czas.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Siostry ADiHD: Chcemy stworzyć kolejny wspólny biznes i wiemy, że się w nim dogadamy. Do tej pory wiele wspólnie osiągnęłyśmy

Milena i Ilona Krawczyńskie lubią ze sobą współpracować i nie wyobrażają sobie odrębnych ścieżek zawodowych. Łączy je niezwykle silna więź. Wiedzą, że jako siostry zawsze mogą na siebie liczyć, choć czasem mają zupełnie różne zdania na jakiś temat. Wspierają się nawzajem, są wobec siebie lojalne i mają świadomość, że razem mogą dużo więcej.

Muzyka

Agnieszka Hyży: Branża eventowa mocno odczuła pandemię i pewnie długo będzie się odbudowywać. Organizatorzy nadal nie chcą brać odpowiedzialności za duże wydarzenia

Dziennikarka przyznaje, że pandemia koronawirusa znacząco osłabiła branżę eventową. Znaczna część społeczeństwa nadal boi się uczestniczyć w imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Ludzie w obawie przed zarażeniem unikają tłumnych zgromadzeń. Ponadto izolacja pokazała im, że mogą spędzić czas inaczej niż dotychczas – na przykład odpoczywając na łonie natury. Agnieszka Hyży w ostatnich miesiącach skupiła się na pracy i udoskonalaniu wirtualnego wydawnictwa How2, którego jest prezesem.

Regionalne - Dolnośląskie

Ruch turystyczny we Wrocławiu o połowę mniejszy niż w sezonie 2019. Miasto w kampaniach zachęca turystów do przyjazdu i realizacji bonu na wakacje w Polsce

– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion widzów, a obecnie do odwiedzenia Wrocławia mają zachęcać turystów kolejne kampanie skierowane nie tylko do Polaków, ale także do Niemców i Czechów.