Sportowe emocje i dobra zabawa – Circle K na 43. Maratonie Warszawskim
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Tegoroczna edycja 43. Maratonu Warszawskiego przeszła już do historii. Zacięta rywalizacja, ale też dobra zabawa charakteryzowała ten wyjątkowy bieg, który na jeden dzień zdominował serce stolicy. Wśród zawodników byli zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy, rodziny z dziećmi, ale też pracownicy Circle K, którzy w barwach firmy podjęli sportowe wyzwanie.
Wszyscy uczestnicy biegu otrzymywali dodatkowy zastrzyk energii i pozytywnych emocji w okolicach 30. km trasy Maratonu, na którym zlokalizowana była specjalna strefa Circle K – „Stacja Regeneracja”. Zawodnicy mogli posilić się tam wybranymi przekąskami – bogatymi w cukier, kolorowymi żelkami marki własnej Circle K, sycącymi, słodkimi bananami oraz ugasić pragnienie krystaliczną wodą. Dodatkowo mogli schłodzić się przy specjalnej ściance z mgiełką wodną, która okazała się niezastąpionym orzeźwieniem, jak również wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Wbiegając do strefy Circle K zawodnicy otrzymywali ogromne wsparcie w postaci gorącego dopingu, zapewnionego przez kibiców oraz grającego energiczną muzykę DJ-a. Wśród nich byli m.in. pracownicy Circle K, którzy jako wolontariusze tego dnia pomagali zarówno przy rozdawaniu przekąsek, jak i zagrzewaniu zawodników do dalszego biegu.
- Od lat jako firma angażujemy się w działania promujące sport. Cieszę się, że tym razem również mogliśmy towarzyszyć zawodnikom na trasie 43. Maratonu Warszawskiego – mówi Rafał Droździak, Szef Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. – Każdy kto wbiegał na „Stację Regenerację” mógł poczuć się wyjątkowo, nagrodzony morzem oklasków, motywujących okrzyków i dawką energetyzujących przekąsek. Gratuluję biegaczom sportowej rywalizacji oraz dziękuję wszystkim, którzy tego dnia byli razem z nami i dobrze się bawili – zarówno dopingując zawodników, ale też odwiedzając tłumnie Miasteczko Biegowe, gdzie przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje dla odwiedzających.
Zawodnicy kończący bieg, jak również kibice i przechodnie mogli odwiedzić specjalną strefę Circle K w Miasteczku Biegowym, zlokalizowanym na Podzamczu przy Multimedialnym Parku Fontann. Strefa Circle K była otwarta dla wszystkich - na najmłodszych czekały animacje, z kolei odwiedzający mogli liczyć na drobne upominki, a biegacze – na odpoczynek w strefie relaksu.
Sport i troska o zdrowie są bliskie Circle K, dlatego firma zdecydowała się zostać oficjalnym Partnerem i wesprzeć 43. Maraton Warszawski. Na co dzień sieć stacji paliw Circle K napędza samochody najwyższej jakości paliwem oraz dodaje energii klientom aromatyczną kawą i kultowymi Hot Dogami. Od lat angażuje się także w działania promujące sport. W ostatnim czasie Circle K motywowała swoich pracowników do podjęcia sportowych wyzwań, łącząc je z celami charytatywnymi. Zaangażowanie zespołu i świetna zabawa, która została przekuta w przekazanie środków finansowych na leczenie dzieci, były motywacją do dalszego działania.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.