Sportowe emocje na zielonym tarasie Galerii Młociny!
Nie od dziś wiadomo, że piłka nożna wzbudza ogromne emocje. A jeśli już będziemy je hucznie przeżywać, ciesząc się z sukcesów naszych faworytów, najlepiej jest robić to w większym gronie, na wygodnych leżakach, z ładnym widokiem i pysznymi przekąskami oraz koktajlami lub kraftowymi trunkami w dłoni. Czy może być lepiej? Zdaje się, że nie! Galeria Młociny zaprasza już od 11 czerwca wszystkich zainteresowanych do wspólnego kibicowania podczas Euro 2021 na zielonym tarasie obiektu! Na ogromnym ekranie transmitowane będą wszystkie mecze, a na tych, którzy chcieliby zaprezentować swoje umiejętności, przed obiektem czekać będzie boisko do piłki nożnej!
Mistrzostwa Euro 2021 to długo wyczekiwane wydarzenie, na które z utęsknieniem czekali nie tylko miłośnicy piłki nożnej, lecz wszyscy ci, którzy kochają towarzyszące rozgrywkom emocje. Radość, śmiech, a także łzy wzruszenia i złość towarzysząca porażkom faworytów to nieodłączny element wszystkich sportowych imprez, a należy przyznać, że żadna inna dyscyplina nie wzbudza ich tak, jak robi to piłka nożna!
Galeria Młociny zaprasza do wspólnego świętowania wszystkich miłośników sportowych emocji, a nie od dziś wiadomo, że najlepiej przeżywać je w większym gronie! Zielony taras centrum handlowego z wygodnymi leżakami i ładnym widokiem czeka na warszawskich kibiców, a obiekt transmitować będzie wszystkie mecze na ogromnym ekranie. Brzmi zachęcająco? Z całą pewnością tak! Co więcej, na miłośników piłkarskich wrażeń czekać będzie również wyjątkowa oferta strefy gastronomicznej Spotkania i Dania, w której znajdziemy potrawy inspirowane smakami wszystkich zakątków globu. To tutaj miłośnicy kuchni międzynarodowej z łatwością mogą przemierzać kulinarne szlaki Hiszpanii, Tajlandii, Japonii, Meksyku, Włoch oraz Turcji i nie tylko! Obecnym towarzyszyć będą również pyszne koktajle, a także – dla spragnionych orzeźwienia – kraftowe trunki z lokalu Nalewak, oferującego ogromny wachlarz piw z małych rzemieślniczych browarów oraz win z lokalnych winnic Włoch, Hiszpanii, Macedonii czy Francji. Gdy sportowe emocje dobiegną końca, na zainteresowanych czekać będzie bogata oferta zakupowa oraz rozrywkowa, a przed obiektem… m.in. boisko do piłki nożnej dla wszystkich tych, którzy będą chcieli pochwalić się swoimi umiejętnościami i pokazać, jak to się robi!
Wszystkie informacje na temat cyklu wydarzeń sportowych w Galerii Młociny oraz harmonogram rozgrywek znajdują się pod poniższym linkiem:
www.galeriamlociny.pl/events/strefa-kibica-na-tarasie
Porusz swój umysł z ASICS
Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.