Spotify uruchamia funkcję Blend z Dawidem Podsiadło
Od 12 lipca, przy okazji 10-lecia działalności artystycznej Dawida Podsiadło, użytkownicy Spotify mogą zobaczyć na ile zbliżone są ich własne preferencje muzyczne do gustu jednego z najpopularniejszych artystów w kraju.
Spotify Blend to doświadczenie muzyczne, które możemy dzielić w grupie do dziesięciu osób, razem z przyjaciółmi, rodziną, a nawet wybranymi artystami. Poprzez tę funkcję, Spotify łączy gusta różnych osób, pozwala im sprawdzić poziom zgodności pod kątem muzyki i tworzy wspólną playlistę z ulubionymi utworami każdego z członków grupy.
W trakcie 10-letniej kariery, Dawid Podsiadło pobił wiele rekordów na Spotify w Polsce. W 2013 roku, kiedy to Spotify pojawiło się w Polsce, Dawid został pierwszym polskim artystą, który osiągnął pułap 500 tysięcy odtworzeń miesięcznie. Jest obecnie jednym z najchętniej streamowanych artystów w kraju, który jako pierwszy w 2022 roku przekroczył próg 3 milionów miesięcznych słuchaczy na Spotify w Polsce.
W 2022 roku Spotify współpracował z twórcą przy premierze jego albumu “Lata Dwudzieste.Enhanced Album”, a sama płyta zajęła 4 miejsce w globalnym zestawieniu Spotify, Top Album Global Debut Chart, za okres 21-23 października 2022.
Sprawdź, na ile Twój gust muzyczny pokrywa się z gustem artysty i podziel się otrzymanym wynikiem z przyjaciółmi. Szczegóły jak stworzyć Blend z Dawidem Podsiadło znajdziesz na instagramie Spotify Poland @spotifypoland
Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: press-pl@spotify.com
O Spotify:
Spotify na zawsze zmienił sposób słuchania muzyki, od chwili startu w 2008 roku. Obecnie jest najpopularniejszym na świecie serwisem subskrypcji strumieniowego przesyłania muzyki, który dociera miesięcznie do ponad 515 milionów użytkowników, w tym 210 milionów korzystających z subskrypcji, na ponad 180 rynkach. Umożliwia odkrywanie, zarządzanie i udostępnienie za darmo ponad 100 milionów utworów, w tym ponad 5 milionów tytułów podcastów za darmo. Dzięki Spotify Premium użytkownicy mają również dostęp do dodatkowych funkcji – ulepszonej jakości dźwięku oraz możliwości słuchania utworów i podcastów w trybie offline i bez reklam.
Instrument UFO rozbrzmi w Galerii Północnej
IDA 2024 powered by TECHNICS, największa impreza DJ-ska w Polsce już w sierpniu
„Klasyka w szortach” w Fuzji. Kwartet smyczkowy dla całej rodziny
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.