Komunikaty PR

Sprzedaż elektroniki beauty wzrośnie o 2 mld dolarów. Premiera urządzeń Cecotec

2023-01-18  |  13:40
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Przychody z rynku urządzeń beauty do 2030 r. według prognoz mogą wzrosnąć do 311 mld dolarów. Hiszpańska marka Cecotec wprowadza na polski rynek kolejne nowości – tym razem swoją premierę mają urządzenia do stylizacji włosów wyposażone w cyfrowe silniki. Suszarka IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro charakteryzuje się dużą mocą 1200 W oraz inteligentną technologią kontroli ciepła. Automatyczna lokówka SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada szeroki zakres ustawień temperatury oraz czasu stylizacji, a jej powłoki ceramiczne mają średnicę 19 mm. Dystrybutorem urządzeń marki Cecotec jest firma 4cv.

Z danych P&S Intelligence wynika, że w 2022 r. przychody z rynku urządzeń kosmetycznych wyniosły ponad 66 mld dolarów. W latach 2022-2030 wartość ta może wzrosnąć o 21,3 proc., osiągając do 2030 r. wynik 311 mld dolarów. Natomiast segment suszarek do włosów według prognoz wzrośnie nawet o blisko 2 mld dolarów. Zainteresowanie konsumentów elektroniką z kategorii beauty stale rośnie, a producenci zaskakują coraz to nowymi rozwiązaniami i technologiami. Hiszpańska marka Cecotec posiada w swoim portfolio ponad 750 urządzeń, które są dostępne w 30 krajach. Z początkiem roku do polskiej oferty dołączają nowoczesne sprzęty segmentu kosmetycznego, napędzane cyfrowymi silnikami.

 

Duża moc 1200 W oraz pięć poziomów temperatury

Suszarka Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro posiada silnik o mocy 1200 W, który charakteryzuje połączenie wysokiej niezawodności z niskim zużyciem energii. Wykorzystany w suszarce cyfrowy silnik sprawia, że hałas podczas użytkowania jest zredukowany, a jej konstrukcja – lżejsza, przy jednocześnie zachowanej dużej wydajności urządzenia. Urządzenie wyposażone jest w pięć ustawień wysokości temperatury oraz intensywności nawiewu, co pozwala dopasować odpowiednie parametry do potrzeb każdego rodzaju włosów.

 

Funkcja inteligentnej kontroli ciepła oraz generator jonów ujemnych

Suszarka wyposażona jest w inteligentną technologię kontroli ciepła Extreme Protect, która przez automatyczną oscylację – czyli czasową zmianę – temperatury suszenia nie dopuszcza do niszczenia włosów przez zbyt długie narażenie ich na gorący nawiew. Generator jonów ujemnych wzmacnia naturalny połysk włosów, a także redukuje ich puszenie i elektryzowanie. Dodatkowo suszarka Cecotec posiada funkcję nawiewu zimnego powietrza. Opcja Easy Clean gwarantuje automatyczne czyszczenie filtra, a dzięki funkcji pamięci urządzenie może powtórzyć ostatnio używane ustawienie prędkości i temperatury w suszarce.

 

Cecotec IoniCare 6000 Rockstar Soft Pro w zestawie zawiera cztery akcesoria magnetyczne: dwie nasadki koncentrujące strumień powietrza, specjalną końcówkę do prostowania włosów oraz dyfuzor do włosów kręconych i falowanych. Urządzenie w kolorze szarym dostępny jest w Media Expert w cenie 899 zł.

 

Bezpieczna stylizacja z szerokim zakresem ustawień temperatury i czasu

Lokówka Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision posiada innowacyjny system pracy – automatycznie nawija poszczególne pasma włosów do wewnątrz urządzenia, co ogranicza do minimum ryzyko poparzenia skóry, a także umożliwia stylizację włosów od samej nasady oraz pasm przy twarzy. W urządzeniu wykorzystano powłoki ceramiczne o średnicy 19 mm. Lokówkę wyposażono w ochronę przed przegrzaniem, co gwarantuje bezpieczeństwo jej użytkowania. Wygodę natomiast podnosi kabel obrotowy 360 stopni oraz ekran LCD, na którym wyświetlane są wybrane parametry – temperatura i czas stylizacji. Szeroki zakres ustawień – temperatura między 130 a 230 ºC oraz czas od 3 do 12 sekund – umożliwiają stylizację włosów różnej długości.

 

Lokówka automatyczna Cecotec SurfCare 850 Magic Waves Vision w kolorze szarym dostępna jest w Media Expert w cenie 399 zł.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.