Śródka OdNowa 2 – koniec roku z wysokim bilansem sprzedażowym
Śródka OdNowa 2 to projekt realizowany na poznańskiej Śródce, zaledwie dwa kilometry od Starego Rynku. Inwestycja cieszy się sporym zainteresowaniem a dowodzą tego wyniki sprzedażowe. Już ponad 50% mieszkań znalazło swoich nabywców. Kolejne znikają z tygodnia na tydzień. Docelowo pierwsze mieszkania zostaną przekazane w ręce najemców w IV kwartale 2021 roku.
Na poznańskiej Śródce, przy ulicy Bernata, nieprzerwanie powstaje czterokondygnacyjny budynek. Śródka OdNowa 2 to 83 mieszkania o zróżnicowanym metrażu (27 do 80 mkw) i ilości pokoi (zarówno kawalerki, jak i mieszkania dwu-, trzy- i czteropokojowe). Do mieszkań znajdujących się na parterze będą przynależały ogródki, zaś do lokali na wyższych kondygnacjach balkony. Przestrzeń każdego mieszkania została tak zaprojektowana, by zapewnić maksymalną ustawność pomieszczeń, funkcjonalność i komfort przyszłym mieszkańcom. – Jesteśmy na etapie montażu okien od renomowanej firmy Krispol. Budowlańcy zajmują się również pokryciem dachowym – obecnie kładą membranę – oraz ściankami działowymi, których realizacja wyprzedza założony termin o blisko dwa miesiące. Już na początku stycznia rozpoczynamy tynkowanie ścianek działowych, a przy sprzyjającej pogodzie rozpoczniemy prace elewacyjne – informuje Karolina Skrzypek, przedstawiciel Grupy Partner.
Koniec roku skłania przedstawicieli projektu do podsumowań. A te są zadowalające. Śródka OdNowa 2 cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem, z oferty sukcesywnie znikają kolejne mieszkania. Wyniki sprzedażowe potwierdzają dobry bilans. Już ponad 50% mieszkań zostało sprzedanych lub znajduje się w statusie rezerwacji. – Zapytania na temat wolnych lokali cały czas do nas spływają, a to bardzo cieszy i pozwala snuć plany, że pierwszy kwartał nadchodzącego roku może okazać się momentem zamknięcia sprzedaży z 100% sukcesem – akcentuje Karolina Skrzypek.
Śródka OdNowa 2 powstaje w dogodnej lokalizacji i jest na tyle uniwersalne, że stanowi dobre rozwiązanie dla studentów czy rodzin z dziećmi. W jego sąsiedztwie mieszczą się szkoły różnych szczebli edukacyjnych. Atutem są też tereny rekreacji, takie jak Jezioro Maltańskie, Ostrów Tumski oraz Termy Maltańskie, a do tego prowadząca tuż przy inwestycji droga rowerowa na Śródkę i Wartostradę. Dogodna komunikacja miejska umożliwia łatwe dostanie się w każdą stronę miasta czy to do centrum, czy na jego obrzeża.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.