„Star Trek: Następne pokolenie” w Warner TV
Na antenie Warner TV już wkrótce zadebiutuje kultowy serial „Star Trek: Następne pokolenie”. 1 listopada dwa premierowe odcinki rozpoczną emisję produkcji. Z gwiazdami serii widzowie mogą spotykać się w Warner TV od poniedziałku do piątku. Aktor sir Patrick Stewart wciela się w rolę kapitana Jean-Luca Picarda.
Fabuła „Star Trek: Następne pokolenie” rozpoczyna się 100 lat po zakończeniu przygód kapitana Kirke’a z pierwszego serialu „Star Trek”. Nowy statek U.S.S. Enterprise (NCC-1701-D) to dom dużej załogi, w której znajdują się mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci. Społeczność liczy aż 1000 osób i w ten sposób podróżują po kosmosie – ich statek-dom ma nawet takie przestrzenie jak bar czy szkoła.
Jednak cel załogi statku kosmicznego jest wciąż ten sam: odkrywanie nowych planet i pomoc międzygalaktycznej Zjednoczonej Federacji Planet w poszerzaniu horyzontów. Bohaterzy trafiają na kosmiczną stację przy planecie Deneb IV, którą mają zbadać. Spotykają tam ponadludzką siłę imieniem Q, która uważa ich za przestępców. Już na początku załoga stanie przed jednym z największych wyzwań.
W kolejnych odcinkach czeka ich jeszcze więcej wyzwań! Trafią na takie planety jak Omicron Ceti III, Angel One czy znana im tylko z legend Aldea. Widzowie mogą dołączyć do międzygalaktycznej podróży już w poniedziałek 1 listopada od 18:20. Emisja od poniedziałku do piątku o 18:20 na antenie Warner TV.
Za międzynarodową dystrybucję „Star Trek: Następne pokolenie” odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.
O Warner TV
Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl.
Biuro prasowe
Plac Trzech Krzyży 10/14
00-499 Warszawa
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:
PR.Turner.Polska@turner.com
Emila Rybak
Marketing & PR
emila.rybak@warnermedia.com
+48 512 027 201
Joanna Więckowska
Project Manager | dotrelations
joanna.wieckowska@dotrelations.pl
+48 690 995 770
Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!
ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.