Komunikaty PR

„Star Trek: Następne pokolenie” w Warner TV

2021-10-27  |  10:00
Biuro prasowe

Na antenie Warner TV już wkrótce zadebiutuje kultowy serial „Star Trek: Następne pokolenie”. 1 listopada dwa premierowe odcinki rozpoczną emisję produkcji. Z gwiazdami serii widzowie mogą spotykać się w Warner TV od poniedziałku do piątku. Aktor sir Patrick Stewart wciela się w rolę kapitana Jean-Luca Picarda.

 

Fabuła „Star Trek: Następne pokolenie” rozpoczyna się 100 lat po zakończeniu przygód kapitana Kirke’a z pierwszego serialu „Star Trek”. Nowy statek U.S.S. Enterprise (NCC-1701-D) to dom dużej załogi, w której znajdują się mężczyźni, kobiety, a nawet dzieci. Społeczność liczy aż 1000 osób i w ten sposób podróżują po kosmosie – ich statek-dom ma nawet takie przestrzenie jak bar czy szkoła.

Jednak cel załogi statku kosmicznego jest wciąż ten sam: odkrywanie nowych planet i pomoc międzygalaktycznej Zjednoczonej Federacji Planet w poszerzaniu horyzontów. Bohaterzy trafiają na kosmiczną stację przy planecie Deneb IV, którą mają zbadać. Spotykają tam ponadludzką siłę imieniem Q, która uważa ich za przestępców. Już na początku załoga stanie przed jednym z największych wyzwań.

W kolejnych odcinkach czeka ich jeszcze więcej wyzwań! Trafią na takie planety jak Omicron Ceti III, Angel One czy znana im tylko z legend Aldea. Widzowie mogą dołączyć do międzygalaktycznej podróży już w poniedziałek 1 listopada od 18:20. Emisja od poniedziałku do piątku o 18:20 na antenie Warner TV.

Za międzynarodową dystrybucję „Star Trek: Następne pokolenie” odpowiada ViacomCBS Global Distribution Group.

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Emila Rybak 

Marketing & PR 

emila.rybak@warnermedia.com  

+48 512 027 201 

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski! Biuro prasowe
2024-10-16 | 01:00

Międzynarodowa premiera filmu od marki L.O.L. Surprise!™ dotarła do Polski!

Popularna marka L.O.L. Surprise™ należąca do firmy MGA Entertainment ogłosiła światową premierę filmu The Skate Dance Movie, która miała miejsce 3 października na
Film ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI
2024-10-15 | 14:00

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI

ŚWIATOWA ŚMIETANKA ANIMACJI POKLATKOWEJ ZNÓW ZJECHAŁA DO ŁODZI, GDZIE TRWA ANIMARKT STOP MOTION FORUM 2024   Przyjechali z różnych stron świata, by uczyć się
Film „Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!
2024-09-28 | 10:00

„Górski lekarz” wraca na antenę Romance TV!

Ukochany serial widzów Romance TV, „Górski lekarz”, wraca na antenę z najnowszym, 17 sezonem! Od wtorku 15 października, fani Martina Grubera będą mogli śledzić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.