Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee
Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020, których oficjalnym sponsorem została Costa Coffee – z tej okazji marka startuje z nową kampanią. Od 7 lipca menu kawiarni poszerzone zostało o trzy pyszne pozycje kawowe inspirowane olimpijskim złotem – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyocinno, a sportową atmosferę podtrzyma specjalny wystrój lokali oraz kubki z wyjątkowymi grafikami.
Pasja towarzyszy najlepszym
W 2021 roku Costa Coffee ma zaszczyt być oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020. To, co łączy filozofię Kawiarni z serca Londynu oraz Igrzyska Olimpijskie, to ciągłe dążenie do doskonałości poprzez pasję oraz wieloletnią pracę. Nowe olimpijskie menu Costa Coffee to znane wszystkim klasyczne smaki połączone z trzema przygotowanymi wyłącznie na tę okazję kawami oraz szeregiem niespodzianek.
Perfekcja w każdej kropli
Aby wprowadzić do oferty sportowego ducha, trzy nowe propozycje kawowe, które odkryjemy w Costa Coffee przygotowane są na bazie karmelu, którego kolor na myśl przywodzi olimpijskie złoto. Tokyo Gold Caramel Latte to znana wszystkim pozycja odkryta na nowo przy udziale właśnie karmelu. Naturalna słodycz mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend spotęgowana została poprzez ten rozpieszczający kubki smakowe dodatek, a całość uzupełnia idealnie spienione, lekkie mleko. Tokyo Gold Caramel Iced Latte to z kolei kawa przygotowana na towarzyszące nam podczas lata upały. Pełny głębi smak wraz z dodatkiem lodu zapewni nam orzeźwiającą siłę, która sprawdzi się nawet przy najwyższych temperaturach. Trzecią propozycją jest Iced Golden Caramel Tokyoccino. Tradycyjna kawa śniadaniowa, poprzez użycie lodu oraz syropu karmelowego zyskała uniwersalny charakter, wpisując się na listę smaków, których po prostu trzeba spróbować.
Kolejnym elementem wprowadzającym do kawiarni sportową atmosferę są przygotowane specjalnie na tę okazję jednorazowe kubeczki z rysunkami obecnych na olimpiadzie dyscyplin sportowych, a także odświętny wystrój lokali.
Zwycięstwo zawsze na wyciągnięcie ręki
Aby odkryć najnowsze smaki z nowego olimpijskiego menu Costa Coffee lub skosztować swoich ulubionych propozycji z menu wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je w dowolne miejsce z dostawą
Żabka Jush łączy siły z wlodim4444
Ewa Ewart i Magda Atkins gośćmi specjalnymi DOMOTEKI
Poloneza czas zacząć! Sokołów Podlaski idzie po rekord
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.