Komunikaty PR

Startuje loteria urodzinowa Castorama, w której pula nagród wyniesie blisko 1,5

2022-03-25  |  12:00
Biuro prasowe

Ruszyła loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni – od 23 marca do 16 kwietnia br. – klienci największej sieci home improvement w kraju, będą walczyć o nagrodę główną –  25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.

 

Od 23 marca do 16 kwietnia br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, odbierze paragon z kodem i zarejestruje go na stronie, weźmie udział w losowaniu nagrody głównej o wartości 25 tysięcy złotych. Aby nagroda była jak najlepiej dopasowana do potrzeb klientów, Castorama postawiła dać każdemu możliwość wyboru projektu, na który przeznaczy wygraną np. aranżację kuchni, łazienki czy też ogrodu marzeń. Zwycięzcy będą mieli szeroki wybór zarówno wyposażenia, jak i dodatków dostępnych w sklepach Castorama, a także projektowania kuchni, czy łazienki. Dodatkowo skanując paragon w sklepie, można wziąć udział w losowaniu 25 tysięcy nagród natychmiastowych – w tym ponad 9000 kart przedpłaconych o różnej wartości do 100 zł, 1000 zestawów narzędziowych,100 zestawów wierteł i bitów Bosch, 500 akumulatorowych wkrętarek Bosch czy blisko 3000 ogrodowych lamp solarnych.

 

- 25. urodziny Castoramy to dla nas szczególna okazja do świętowania, gdyż już od ćwierć wieku możemy wspierać Polaków w spełnianiu ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Na przestrzeni tych lat nieustannie podążamy za zmieniającymi się trendami i potrzebami Klientów, wzbogacając ofertę o kolejne produkty i kompleksowe usługi. Wiemy, jak ważna jest możliwość wyboru i dopasowanie rozwiązań do indywidualnych oczekiwań, dlatego zwycięzcy nagród głównych w naszej loterii urodzinowej sami zadecydują na co chcieliby przeznaczyć wygraną kwotę. To od nich zależy, czy stworzą wspólnie z nami wymarzoną kuchnię, łazienkę czy też ogród. Mamy nadzieję, że tak pomyślana formuła oraz szeroki wachlarz nagród dodatkowych sprawi naszym Klientom ogrom radości i zachęci do wspólnej zabawy – powiedział Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

 

Loteria urodzinowa jest jednym z wielu elementów, przygotowanych przez firmę z okazji dwudziestopięciolecia. Szczegóły loterii znajdziemy w specjalnie przygotowanym z tej okazji spocie dostępnym pod linkiem: CASTORAMA 25 URODZINY - LOTERIA - YouTube. Regulamin loterii urodzinowej oraz wyniki codziennych losowań nagród głównych dostępne są na stronie www.loteria-castorama.pl

 

Castorama swój pierwszy sklep w Polsce otworzyła w 1997 roku na warszawskich Włochach. Od tego czasu, chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów, firma sukcesywnie rozwija się na terenie całego kraju. Obecnie możemy znaleźć ją w 90 lokalizacjach. Poza ofertą stacjonarną Castorama zapewnia dostęp do szerokiej gamy produktów i usług dostępnych on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. Bogata oferta sklepu idzie w parze z rozwojem marki. Obecnie są to nie tylko produkty dostępne na miejscu, ale również wsparcie i doradztwo w zakresie projektowania oraz urządzania wnętrz.

 

Za przygotowanie spotu zapraszającego klientów do urodzinowej loterii Castorama, odpowiada dom produkcyjny Watchout Studio, za kreację 2012 Agency, natomiast za obsługę mediową Mindshare Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.