Komunikaty PR

Stock Polska wspiera branżę HoReCa w ramach Akcji Lato!

2020-07-22  |  17:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.41 MB )

Firma Stock Polska wystartowała z Akcją Lato – to coroczne działania wspierające branżę HoReCa i sprzedaż sklepową. W ponad 200 lokalizacjach w Polsce zostały przygotowane akcje promocyjne, które obejmują przede wszystkim lokale stałe i sezonowe w popularnych ośrodkach turystycznych i lokalizacjach wypoczynkowych.

Akcja Lato od Stock Polska

Letni chill-out i wakacyjne imprezy to coś, na co wszyscy czekali. I chociaż tegoroczne lato będzie wyglądało nieco inaczej, to świetna zabawa i prawdziwy relaks są nadal na wyciągnięcie ręki. Stock Polska, jak co roku w okresie wakacyjnym, prowadzi działania w ramach Akcji Lato. Obejmuje ona ponad 200 lokalizacji wypoczynkowych w Polsce – nad morzem, m.in. w Trójmieście, Władysławowie, Łebie, na Mazurach – w Mikołajkach, Giżycku czy Olsztynie oraz w głównych ośrodkach miejskich i turystycznych, np. w Warszawie czy Zakopanem. W lokalach stałych i sezonowych dla konsumentów została przygotowana bogata oferta alkoholi i wakacyjnych koktajli oraz atrakcyjne promocje. Co więcej, w tym roku tego typu wsparcie sprzedażowe ma jeszcze jeden, szczególny wymiar.

- Pandemia koronawirusa oraz będący jej następstwem lockdown wpłynęły na praktycznie wszystkie gałęzie gospodarki, jednak niektóre branże zostały dotknięte bardziej niż inne. W wyjątkowo trudnej sytuacji znalazły się lokale gastronomiczne, które z dnia na dzień zostały zamknięte. Liczymy, że dzięki naszym działaniom miejsca, które kryzys COVID-owy dotknął najbardziej, będą miały szansę efektywniej przyciągnąć klientów i odrobić swoje straty – mówi Igor Przespolewski, On Trade Activation Manager w Stock Polska.

- Wszystko zaczyna powoli wracać do normy, jednak nadal istotne jest zachowanie dystansu społecznego. Dlatego w naszych działaniach skupiamy się przede wszystkim na miejscach typu Food&Drink znajdujących się na otwartych przestrzeniach, z ogródkami, czy strefach zewnętrznych – dodaje.

Letni rozkład jazdy

Dzięki różnorodności przewidzianych atrakcji i oferty produktowej, każdy znajdzie coś dla siebie. Wszystkich, którzy lubią testować nowości Stock Polska zaprasza do dedykowanych stref, gdzie pojawią się: Żołądkowa Gorzka w Tradycyjnej oraz Rześkiej odsłonie, Żołądkowa Kolonialna, gin Larios oraz Lubelska Mango – zaskakująca tropikalnym smakiem.

Ale to nie wszystko! Również dobrze znany Jim Beam, oprócz aktywacji konsumenckich, przygotował coś specjalnego. W tym roku jest partnerem IX edycji Polish Bike Week – ogólnopolskiego zlotu fanów marki Harley-Davidson, który odbędzie się w dniach 30.07 – 02.08 w Karpaczu. To nie lada gratka dla sympatyków kultowego brandu.

Mamy również dobrą wiadomość dla wielbicieli lekkich, musujących propozycji, którzy postanowią spędzić lato w mieście. Warszawski Ten Bar w Wilanowie zyskał strefę Prosecco&Friends, gdzie dostępna będzie nowa odsłona Stock Prosecco Treviso w małym formacie to go – 200 ml. To zdecydowany must have tych wakacji!

Oprócz stref promocyjnych w lokalach gastronomicznych, w czasie trwania akcji na terenie Mazur swoją trasę odbędzie Cocktail Truck marki Żołądkowa Gorzka Rześka. Będzie można tam spróbować dwóch wariantów smakowych produktu – Limonka z Miętą i Pigwa z Miętą.

Oprócz działań w kanale HoReCa, w ramach Akcji Lato prowadzone są działania wspierające sprzedaż w sklepach – dodatkowe ekspozycje, specjalne pakiety sprzedażowe. Dla klientów zostały również przygotowane aktywacje konsumenckie z wakacyjnymi nagrodami.

 

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.